Gå til innhold

Vet du hva exostoser er???


Gjest eno

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skriver på vegne av min svigerinne (midten av 20-åra) som har multiple heditære exostoser. Jeg vet ikke så mye om det, men legger ved en lenke til et sted som forteller ganske fint om sykdommen: http://www.radix.net/~hogue/mhe.htm#treatment

Hun har operert flere ganger, og har ikke vokst det av seg, slik noen barn gjør. Hun lever med store smerter, og sliter med hverdagen. Jeg har så vondt av henne, og ønsker så gjerne å finne ut av om det er noe annet enn vanlige leger som kan bidra med noe. Hun ønsker jo ikke å bli knyttet til medisiner for resten av sitt liv, men hun har det fryktelig vondt. Jeg håper noen har hørt om denne fæle sykdommen, og som vet on noe som kan hjelpe. Jeg skrev dette innlegget tidligere på alt.beh, men fikk ikke noe svar. Nå krysser jeg fingrene for at noen her på Åpent kjenner noen som vet litt om dette. Evig håpefull -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...