millymollymandy Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Beklager at jeg har glemt navnet på forfatteren til Milly Molly Mandy-bøkene: (hun har forresten både skrevet og illustrert). Det er Joyce Lankester Brisley, og bøkene er oversatt av Zinken Hopp. Serien er utgitt på Eide Forlag, den første i 1948, og deretter 1 og 2 bøker pr. år. Ditt lokale bibliotek får sikkert tak i dem for deg - eler du kan prøve på et antikvariat, kanskje? Hilsen 0 Siter
Zirine Skrevet 13. mai 2002 Skrevet 13. mai 2002 Takk, men jeg tror kanskje det er Zarine som venter på denne informasjonen 0 Siter
millymollymandy Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Skrevet 13. mai 2002 Takk, men jeg tror kanskje det er Zarine som venter på denne informasjonen He, he, beklager - Jeg gadd ikke bla mange sider tilbake for å sjekke, men mente så sikkert at det var du som hadde spurt om dette. Dumt å stole på hukommelsen når en kommer opp i skjells år og alder, gitt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.