Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For ca. 5 måneder siden gikk jeg på toalettet for å urinere.

Jeg hadde hatt ereksjon i flere timer neste sammenhengende pga seksuell opphisselse.

Da jeg var ferdig ristet jeg ut de siste dråpene og kjente et kraftig stikk fra underlivet.

Etter ca. 10 minutter kjente jeg at det ble ganske fuktig i boxeren, og da jeg sjekket hva det var fant jeg den del mørkt blod blandet med litt sperm.

Det fortsatte å blø (ikke mye) i ca. 5 timer etter hendelsen.

Jeg måtte i løpet av den tiden urinere et par ganger, og når jeg urinerte forsvant blodet i noen minutter (noe som jeg tror kan tyde på at skaden var et stykke inn i urin røret).

Etter den kvelden har lukkemekanismen blitt veldig dårlig, og når jeg har en ereksjon i noen minutter og den gir seg, kommer det ofte litt sperm ut.

Jeg kontaktet en lege to måneder etter hendelsen, da det ikke forbedret seg.

Jeg tok en klamydia-test som jeg testen negativt på , så det var utelukket.

Etter det ble jeg henvist til en urolog, men med en ventetid på ca. 6 måneder ble jeg litt engstelig for at skade kunne bli verre siden jeg oftet føler svie og ubehaglige smerter i urinrøret.

Så jeg lurer på om noen vet hva dette kan være, eller hva jeg kan gjøre for å dempe ubehaget.

Jeg er forresten 20 år og har diabetes, om det det ha noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53500-urinlekkasje-etter-skade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Du har tydeligvis fått en rift i slimhinnen i urinrøret. Det er ikke noen logisk forklaring på at dette skulle kunne skade lukkemekanismen for urin.

Ved seksuell opphisselse og ereksjon er det normalt at det kommer ut litt blank væske. Om det er lang tid siden sæduttømming kan det godt komme ut sæd uten at det er unormalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...