Gå til innhold

hva betyr disse drømmene?


Gjest alenejente

Anbefalte innlegg

Gjest alenejente

Nesten hver natt så drømmer jeg at enten er det noen som lurer meg, later som de ikke skal gjøre noe galt, men så viser det seg at jeg er lurt og de skal prøve å drepe meg.

Eller jeg drømmer at jeg gjør noe forferdelig, som å starte en stor vill brann fordi jeg har så mye sinne, så alle menneskene hater meg og forakter meg fordi jeg laga brann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siste ville jeg tolket som om du ikke tør å være deg selv helt, at du tror at folk kanskje ikke skulle like deg om de fant ut hva du sto for. Den første drømmen kan jo være at du føler deg presset til å være noe du ikke er, og at du ikke er deg selv.

Drømmetydning er spennende. Ofte stemmer den følelsen(ikke handlingen) du hadde i drømmen med hvordan du har det i virkeligheten, har jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Begynn å skrive ned drømmene dine med en gang du våkner. Skriv ned alt du husker fra dem, få med hver minste detalj, og skriv også ned hvordan du følte deg da tingene skjedde. Disse følelsene er ofte nøklene.

Husk også at drømmer alltid er egosentiske - dermed er ingenting med i drømmen din uten at det er viktig for _deg_.

Når du skriver ned drømmene, vil du ofte oppleve å få en a-ha-opplevelse mens du sitter og skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva dine drømmer betyr i det hele tatt:-))

Jeg har aldir vært noe spesielt opptatt av drømmene mine. Natt til i går drømte jeg at jeg hadde en durabelig slosskamp med en tiger:-)) Jeg hadde ett brukbart tak på den skjønner du, men den knurret noe vannvittig mye. Så jævlig at jeg våknet og da fant jeg ut hva som knurret, det var kona som snorket noe helt ut av en annen verden, hehe.

Hun lå på ryggen med bena trukket opp, full gjennomtrekk for å si det sånn:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste ville jeg tolket som om du ikke tør å være deg selv helt, at du tror at folk kanskje ikke skulle like deg om de fant ut hva du sto for. Den første drømmen kan jo være at du føler deg presset til å være noe du ikke er, og at du ikke er deg selv.

Drømmetydning er spennende. Ofte stemmer den følelsen(ikke handlingen) du hadde i drømmen med hvordan du har det i virkeligheten, har jeg inntrykk av.

Ja ; det er mye i det malun og Elis31 skriver tror jeg...dtte med følelsene du har i drømmene er viktigere enn selve drømmene!

Selv har jeg hatt mareritt om at datteren min (som jeg holdt på å miste ; prematurt), blir mindre og mindre ; plutselig er hun borte..

For ikke så lenge siden drømte jeg at jeg og mannen min kjøpte hus sammen , og da vi flyttet inn var det eksmannen min som jeg bodde med..

Det var en ekkel følelse , i og med at det var den mannen som har voldt meg mest vondt av alle jeg kjenner...

Ønsker deg lykke til med drømmetydningene dine!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du dårlig samvittighet for noe, eller har du lyst til å gjøre noe som ikke er helt "kosher"? Eller har du rett og slett sett en film/lest ei bok om noe lignende?

Drømmer er hjernens måte å sortere inntrykk/tanker du har når du er våken. Og når alle inntrykk (både de du har oppfattet bevisst og alt du bare har oppfattet underbevisst eller har glemt) blir blandet sammen til en salig røre får du altså drømmer som virker veldig snodige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...