yellow Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Hei:-) Leste litt på bokstav-forum, og skvatt til når jeg så en setning fra deg..:"At du alltid har vist at sønnen din har vært annerledes/spesiell"...Det var som å lese min egen tanke om dattern min, selv om hun bare er 2 og et halvt Det siste året har jeg forstått at hun virkelig er litt annerledes enn andre barn, ikke bare pga lite språk, men oxo fordi hun har et "rart" og "annerledes" adferdsmønster. Det jeg lurte på er, at du prøvde å behandle sønnen din etter ting/råd du hadde lest , hvordan letter takle han osv..(riktig?)..Lurte på om du kunne gi meg noen tips? Har kontaktet helsestasjonen, men der virket det som om det var meg og min oppdragelse metode det hele stod og falt på...ble lettere deprimert av det svaret da, siden jeg føler at jeg gjør en sinnsyk jobb med denne vesle frøkna..:-( Håper du gidder og svare....selv om denne "lille" meldingen plutselig ble veldig lang.. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53543-til-kie-ang-add-ogs%C3%A5nn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.