Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei:-)

Leste litt på bokstav-forum, og skvatt til når jeg så en setning fra deg..:"At du alltid har vist at sønnen din har vært annerledes/spesiell"...Det var som å lese min egen tanke om dattern min, selv om hun bare er 2 og et halvt

Det siste året har jeg forstått at hun virkelig er litt annerledes enn andre barn, ikke bare pga lite språk, men oxo fordi hun har et "rart" og "annerledes" adferdsmønster.

Det jeg lurte på er, at du prøvde å behandle sønnen din etter ting/råd du hadde lest , hvordan letter takle han osv..(riktig?)..Lurte på om du kunne gi meg noen tips?

Har kontaktet helsestasjonen, men der virket det som om det var meg og min oppdragelse metode det hele stod og falt på...ble lettere deprimert av det svaret da, siden jeg føler at jeg gjør en sinnsyk jobb med denne vesle frøkna..:-(

Håper du gidder og svare....selv om denne "lille" meldingen plutselig ble veldig lang..

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53543-til-kie-ang-add-ogs%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...