ceciliew Skrevet 28. september 2000 Skrevet 28. september 2000 Heisann.. Jeg foedte for 5 uker siden og det jeg lurer paa er: Jeg bloedde i 3 uker, naar kan jeg regne med og faa normal menstruasjon?? (jeg skal begynne med p-piller) Jeg har ogsaa faat utflod som er orange, er det normalt og hvor lenge kommer jeg til og ha den? Etter foedselen saa lukta det utrolig der neden i fra , men det har gaatt over. har jeg en infeksjon? skal til 6 ukers kontroll neste uke. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 30. september 2000 Skrevet 30. september 2000 Det er veldig forskjellig når man får tilbake menstruasjon. Uten amming kan det gå 2-3 måneder, noen får ikke mensen så lenge de ammer, noen får den når de slutter å amme om natten. Den lukt du har kjent er sannsynligvis gammelt blod som kan være lyserødt til brunt, det behøver ikke å være infeksjon. Hvis du ikke ammer og er sikker på at du ikke er gravid, kan du begynne med p-pille nå. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.