Gå til innhold

Noen tips??


Kamilla

Anbefalte innlegg

Hei!

Om fem dager så reiser jeg til USA, jeg skal reise alene, og det er jo veldig mange timer i fly, og mye venting på flyplassene.

Jeg lurte på om noen kanskje har noen bøker de kan anbefale meg å ta med på reisen jeg?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Kjøp en guide-bok (typen "Lonely Traveller") som omhandler det stedet du skal.

Bruk anledningen til å lese aviser fra hele verden.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tante birdie

Hva med lydbøker eller rett og slett bare musikk? Slik kan du få blikket fritt til å se på alle de rare menneskene som befinner seg på flyplasser..! ;o)

Dessuten vil jeg tipse deg om å gå i løstsittende, luftige klær, drikke masse vann og ikke minst passe på å rusle litt rundt på flyet underveis, jeg! :o)

Blodpropp er skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Hva med lydbøker eller rett og slett bare musikk? Slik kan du få blikket fritt til å se på alle de rare menneskene som befinner seg på flyplasser..! ;o)

Dessuten vil jeg tipse deg om å gå i løstsittende, luftige klær, drikke masse vann og ikke minst passe på å rusle litt rundt på flyet underveis, jeg! :o)

Blodpropp er skummelt!

Er det meg du sikter til med "rare mennesker på flyplassen" jeg skal ta Kamilla med på Garfield's når hun mellomlander.

Kamilla, unngå alkohol: drikk masse vann.

Og på turen over.....forhåndsbestill en kroppsmassasje hos Clarins på Heathrow ( £ 35 for en time)

Du får mail med tlfnr etc i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meg du sikter til med "rare mennesker på flyplassen" jeg skal ta Kamilla med på Garfield's når hun mellomlander.

Kamilla, unngå alkohol: drikk masse vann.

Og på turen over.....forhåndsbestill en kroppsmassasje hos Clarins på Heathrow ( £ 35 for en time)

Du får mail med tlfnr etc i morgen

Hehe - burugla til bella er vel det merkeligste vesenet av dem alle, ja.. ;o)

Jeg vil også ha kroppsmassasje på Heathrow!! *oppretter reisekonto*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Hehe - burugla til bella er vel det merkeligste vesenet av dem alle, ja.. ;o)

Jeg vil også ha kroppsmassasje på Heathrow!! *oppretter reisekonto*

Hmpf

Snål, jeg...ikke tale om.....gjennomsnittlig sliten A-4 husmor!! ( med rødt hår med perler i!)

men den massasjen anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liza i London

Hehe - burugla til bella er vel det merkeligste vesenet av dem alle, ja.. ;o)

Jeg vil også ha kroppsmassasje på Heathrow!! *oppretter reisekonto*

Hmpf

Snål, jeg...ikke tale om.....gjennomsnittlig sliten A-4 husmor!! ( med rødt hår med perler i!)

men den massasjen anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmpf

Snål, jeg...ikke tale om.....gjennomsnittlig sliten A-4 husmor!! ( med rødt hår med perler i!)

men den massasjen anbefales!

DET avgjorde saken - i morgen skal rødfargen som har stått gjemt i badskapet i snart to år til pers! *glise*

Men akkurat nå tror jeg at jeg anbefaler meg sjøl senga.. Natti! :o)

(du har fått et slags svar, forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

DET avgjorde saken - i morgen skal rødfargen som har stått gjemt i badskapet i snart to år til pers! *glise*

Men akkurat nå tror jeg at jeg anbefaler meg sjøl senga.. Natti! :o)

(du har fått et slags svar, forresten)

Natta.

Rødfarge anbefales!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg liker best å ha med novellesamlinger når jeg er ute og flyr langt :) Stikk innom Tanum på Gardermoen og let, så har du noe å gjøre der også! Jeg kan anbefale Jeffrey Archer sin (som jeg ikke husker navnet på i farten).

Ellers er et lurt tips å komme "litt sent" (men ikke *for* sent) til innsjekk. Så kan du høre med skranken om flyet er fullbooket, og hvis det er det kan du nevne at du er interessert i å ta en frivillig ombooking. Det har jeg og min kone gjort et par ganger, med stort hell.

Den første gangen skulle vi reise Oslo-Minneapolis-Reno, men fikk ombooking slik at ruten ble Oslo-Reykjavik-New York-Las Vegas-Reno. Pga lang ventetid i Minneapolis i den opprinnelige reiseplanen, kom vi frem til Reno bare et par timer senere med den mye lengre ruten. Men, det positive med dette var at: Flyet fra Reykjavik var også fullt, så da ble vi oppgradert til 1. klasse :) og da vi kom frem til Reno fikk vi 700 dollar hver for bryderiet :) Vi fikk reisekuponger, og ikke kontanter da.

Så sparte vi masse penger på neste tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det meg du sikter til med "rare mennesker på flyplassen" jeg skal ta Kamilla med på Garfield's når hun mellomlander.

Kamilla, unngå alkohol: drikk masse vann.

Og på turen over.....forhåndsbestill en kroppsmassasje hos Clarins på Heathrow ( £ 35 for en time)

Du får mail med tlfnr etc i morgen

Massasje hørtes godt ut :o)

Får ikke sjekket mail før imorgen igjen. Er uten internett hjemme om dagen nå :o((

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med lydbøker eller rett og slett bare musikk? Slik kan du få blikket fritt til å se på alle de rare menneskene som befinner seg på flyplasser..! ;o)

Dessuten vil jeg tipse deg om å gå i løstsittende, luftige klær, drikke masse vann og ikke minst passe på å rusle litt rundt på flyet underveis, jeg! :o)

Blodpropp er skummelt!

Hei.

Ja, jeg tenkte på å ha på meg ganske løse klær.. Kanskje en tynn adidasbukse..

Ellers så skal jeg drikke masse vann, og gå litt i flyet. Det blir godt med litt mellomlandinger iallefall :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg liker best å ha med novellesamlinger når jeg er ute og flyr langt :) Stikk innom Tanum på Gardermoen og let, så har du noe å gjøre der også! Jeg kan anbefale Jeffrey Archer sin (som jeg ikke husker navnet på i farten).

Ellers er et lurt tips å komme "litt sent" (men ikke *for* sent) til innsjekk. Så kan du høre med skranken om flyet er fullbooket, og hvis det er det kan du nevne at du er interessert i å ta en frivillig ombooking. Det har jeg og min kone gjort et par ganger, med stort hell.

Den første gangen skulle vi reise Oslo-Minneapolis-Reno, men fikk ombooking slik at ruten ble Oslo-Reykjavik-New York-Las Vegas-Reno. Pga lang ventetid i Minneapolis i den opprinnelige reiseplanen, kom vi frem til Reno bare et par timer senere med den mye lengre ruten. Men, det positive med dette var at: Flyet fra Reykjavik var også fullt, så da ble vi oppgradert til 1. klasse :) og da vi kom frem til Reno fikk vi 700 dollar hver for bryderiet :) Vi fikk reisekuponger, og ikke kontanter da.

Så sparte vi masse penger på neste tur :)

Åh, det hørtes kult ut da :o) Kanskje jeg skal prøve meg på det,... hehe..

MEn det er jo litt kjedelig for dem som jeg skal til da, og bli stående på flyplassen og vente ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...