Gjest siggy Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 TAKK for svar fra dere =) HER kommer noen takknemlige tanker ......... _ : TAKK for tips om Telenor og ADSL.. har ikke kommet så langt at jeg har gått inn der... men jeg skal prøve... DET ordner seg etterhvert. Telenor er bare ikke helt enig m seg selv om alt er klart til å starte linjen her jeg bor.. he he.. godt å se det er flere som roter.... KLEM Mc doo: TENKER på deg også.. kan sende deg firmerker jeg,, he he... men da må jeg kjøpe noen først - og det vet jeg ikke når jeg får gjort.. MEN det viktigste og det beste er å vite at DU trives, at jeg tenker på deg og at du husker oss andre litt, innimellom... KLEM Leenie: Du har hjulpet meg mer enn noen annen har gjort!!! At du tok tak i meg den først kvelden - betydde begynnelsen på det som vil gjøre meg frisk - etterhvert - nemlig prosessen med å se og innrømme og å kunne sette ord på tanker og følelser. Vet ikke hvor jeg hadde vært om du ikke var der for meg, akkurat da!! TAKK!!!! DU skal i alle fall ikke ha dårlig samvittighet!! MEN du trenger kanskje en skulder av og til - du også....?.. En ventil... Er her for deg, jeg også - som jeg vet andre også er... om du vil... KLEM Verden går fremover - min bare stopper opp litt - i likhet med den verden mange lever i... vet min verden ikke er den eneste.... jeg deler den med mange andre.... den blir litt mørk og fargeløs, liksom.... DERE m flere har lært meg at jeg er ikke alene. INGEN er alene - om de ikke vil det selv.....(?) SAMMEN finner vi veier ut, veier som går videre, veier som lærer oss å leve med det som "feiler" oss - (eller leve med det som feiler alle de andre.... he he...) VEIEN blir til mens vi går - og det er godt å vite at man ikke trenger å være alene på den veien.. KJEMPE KLEM TIL DERE ALLE =) PS! DER ut skinner solen... =) tutler ut på verandaen, jeg... der er det sol og jeg er "trygg" på meg selv, der =) MB! Hilse til Set og Snuppa 25 om de er på ranglerne.... =) & klem til dem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53619-til-human-error-leenie-og-mcdoo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.