Gjest meg Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei! OBS: Veldig langt innlegg, men ble så glad da endelig jeg fant et sted å skrive inn spørsmålet mitt!! Håper du kan svare! Jeg er ei jente på 22. Jeg er så misførnøyd med ørene mine, de er for store. "Problemet" ligger til familien, arvet fra min far. Min halvbror på farsiden har også slike ører. Nå er jeg gravid, og dette overskygger alt. Jeg er så redd for at han (det blir en gutt) også skal få slike ører. Misforstå ikke, JEG kommer til å elske sønnen min uansett, jeg husker bare hvordan dette føltes for meg, og er redd han vil føle det samme. Jeg klarer ikke engang å se på barnebilder av meg selv, jeg så ikke ut altså!! Den gang var det enda verre, ørene sto ut i tillegg til at de var store. Det ble ordna med operasjon slik at brusket ble fjernet, og ørene ble lagt så mye som mulig inn til hodet. Det er altså ikke nok, for ørene er for store også og de står fortsatt ut. Dette hemmer meg til daglig, jeg bøyer hodet når jeg går ute i vind, jeg drar aldri i svømmhallen og har hatt den samme hårfrisyren i hele mitt liv. Nå er jeg så lei, og ønsker å undersøke hva som kan gjøres. Spørsmålene mine er altså,hvordan skal jeg gå fram for å finne ut mer om dette? Alle som skriver om øreoperasjoner på nettsider osv skriver bare om denne "bruskoperasjonen", tror du de kan forminske øret også? Hvor bra blir resultatet? Hva med sønnen min, hvor gammel må han være for å få gjort et lignende inngrep? Kan dette dekkes av TK? (til han altså!) Hva vil det koste for meg tror du? PÅ FORHÅND TUSEN TUSEN TAKK FOR HJELPEN!! Mvh meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53642-%C3%B8reoperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Du kommer ikken utenom en konsultasjon, fordi man må se fysisk på ørene dine for å kunne vurdere om noe og i tilfelle hva som kan gjøres. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53642-%C3%B8reoperasjon/#findComment-220539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.