Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 22. Mitt problem er at ørene mine er for store. Det ligger til familien. Dette har plaget meg i hele mitt liv, og hemmet meg daglig. Jeg ble mye ertet når jeg var liten. Ørene er altså for store, noe av brusket bak øret ble fjernet når jeg var liten, så ørene ligger så mye inn til hodet som mulig, det er ikke der problemet ligger. Men de står fortsatt ut og de er rett og slett for store. En konsultasjon til en plastisk kirurg sa at det kunne være mulig å klippe ut "et kakestykke" fra hvert øre og kanskje forminske "hulen" på et vis. Hva synes du om dette? Er det muligå få et godt resultat? Nå er jeg gravid, og angsten for å få et barn med ører som jeg har, overskygger litt. Jeg er så redd han også skal bli ertet, og bli like plaget med dette som jeg har vært (og er). Derfor vil jeg nok vurdere operasjon. Er det mulig å operere han også, evt når? Må vi vente til ørene hans er utvokste eller? Og da tenker jeg spesielt på den "kakestykkeoperasjonen" Vet at det går an å fjerne noe av brusket tidlig. (hvor tidlig?)

Tusen takk for svar!!

Mvh meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53645-%C3%B8reoperasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...