Gå til innhold

HJELP - VIRUS???


tonesol

Anbefalte innlegg

Håper det er noen som kan svare meg her???

Jeg er ikke så veldig inne på dette med virus og antivirusprogram. Jeg har Norman og når jeg kjører dette og scanner harddisken får jeg opp dette:

gjennomsøkte filer: 47158,

filer som ikke kunne søkes i: 54, infeksjoner funnet: 0.

Hva betyr dette da??? Kan jeg ha virus??

Vet jeg har fått noen mail som har inneholdt virus, de fleste har jeg slettet men en av disse så jeg ikke at kunne være en virusmail før det var for sent... men Normann "stoppet" den... jeg fikk ihvertfall en melding om det... trodde jeg var trygg...

men nå er jeg ikke like sikker lenger, hva er de 54 filene som ikke kan søkes i?? ER det noen som kan svare meg på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ingenting å bekymre seg om. Disse filene som Norman ikke får tilgang til er i bruk eller beskyttet av windows. De er ikke infisert med virus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingenting å bekymre seg om. Disse filene som Norman ikke får tilgang til er i bruk eller beskyttet av windows. De er ikke infisert med virus.

1000-takk for raskt svar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...