Snoopy_Syttifire Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Nest siste dag her i den vakre byen. Varmt og fint vær og gubben og jeg satte kursen til sentrum. Ruslet omkring og endte opp på utekafeen på Kjøttbasaren. Etter endt besøk måtte jeg over gata for å ta ut penger på minibanken. Og da kommer det en fyr og brøyter seg frem foran meg. Min kjære ber vesenet om å stille seg i køa, men det skulle han ikke gjort. Fyren ypper og kjefter. Min fredelige mann tar til motmæle og får høre at han skulle fått seg en kakk. Slikt får meg til å tenne på alle plugger, og jeg forteller hva jeg syns om oppførselen hans. Når vesenet er på vei bort kaller jeg han en drittunge og han snur på femøringen og kommer tilbake. Jeg ber han om å fjerne seg og er temmelig sikker på at hadde vi vært alene der så hadde han nok slått. Gubben sier at jeg bør være litt forsiktig med hva jeg sier av og til. Jeg er klar over at jeg kanskje bør veie mine ord på gullvekt i slike situasjoner men klarer ikke dy meg. Jeg blir så inni hampen provosert av slik oppførel og klarer ikke ti stille....hehe. Slike verbale kamper er rene adrenalinkick, jeg blir nesten oppglødd etterpå *ler*. Hmmmmmm.....det var jo en tanke.... he he he. Ellers så har vi det fint her. For de som er kjent i byen så var vi på Opera Kafeèn og drakk kaffe. Gubben tok vanlig selvfølgelig og jeg tok noe avanserte greier med sjokolade oppi...nam nam. I morgen er det hjemreise. Vi skal plukke opp datteren i byen en plass, etter at hele gjengen har tatt "sippebussen" fra Frekhaug og hit. I kveld kommer svigerdatteren, det skal bli trivelig å skravle litt med henne før vi setter kursen hjemover. Pc'n vår ligger nok for "døden". Vi gidder ikke gjøre noe med den for vi venter på fastoppkobling og da skal vi ta å formatere hele møkka. Gubben snakker om å legge inn noe nyere programvare og slikt, og da bør han ha fri noen dager for det blir sikkert noe prakk med det. Jeg får dole litt når jeg besøker mannen i Trondheim, ellers så får jeg klare meg uten en stund. Og tro meg; det er ingen problemer. Kan jo bli oppdatert om viktige ting av retz og andre. *bøllehilsen* fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53668-bergen-igjenog-en-fl%C3%A5kj%C3%A6ftat-ubeh%C3%B8vla-bergenser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raglan Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Kommer du her til vestlandet og ypper deg ;-), han kom nok ut for feil person. Nordlandstrønder..... Vi har fått ADSL, og her går det så det suser. Gled deg *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53668-bergen-igjenog-en-fl%C3%A5kj%C3%A6ftat-ubeh%C3%B8vla-bergenser/#findComment-216880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hehe - _aldri_ kødd med en bergenser i Bergen! Been there - done that. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53668-bergen-igjenog-en-fl%C3%A5kj%C3%A6ftat-ubeh%C3%B8vla-bergenser/#findComment-217260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.