Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

You got mail :-) *ler*

Kjente du deg igjen ??? *knegg* :-)

Gjest retvizan
Skrevet

*LOL*

Det var bilder jeg kunne identifisere meg med, ja.

Hva med trampolinebildet mitt, har du sendt inn filmen?

Skrevet

*LOL*

Det var bilder jeg kunne identifisere meg med, ja.

Hva med trampolinebildet mitt, har du sendt inn filmen?

Sendte filmen i dag morges. Brukte de siste rest av filmen på 17 mai bildene i går :-) Håper de blir bra ,selv om det tok tid før Shannon skjønte at balkongflagget ikke var livsfarlig...*ler*

Gjest retvizan
Skrevet

Sendte filmen i dag morges. Brukte de siste rest av filmen på 17 mai bildene i går :-) Håper de blir bra ,selv om det tok tid før Shannon skjønte at balkongflagget ikke var livsfarlig...*ler*

Ok, da har du dem i løpet av 10-14 dager.

Så du har luska i innlegget mitt i bulke-FUen?! *Hmphf*

Maskinen er treiiig i kveld, tar evigheter å få opp sidene. :-/

Har bestilt grill til bursdagen, sånn svær greie i rustfritt stål. Kan du smugle med deg en viss kalv?

Gjest Raglan
Skrevet

DU WULFI ????? Det tramponlinebildet vil jeg svært gjerne se !!!!!!!!

Jeg tror hun bare skryter på seg sine trampolineferdigheter ;-))

[email protected]

bare sånn at du har den ;-))))))

Skrevet

Ok, da har du dem i løpet av 10-14 dager.

Så du har luska i innlegget mitt i bulke-FUen?! *Hmphf*

Maskinen er treiiig i kveld, tar evigheter å få opp sidene. :-/

Har bestilt grill til bursdagen, sånn svær greie i rustfritt stål. Kan du smugle med deg en viss kalv?

Mulig vi kommer litt ETTER klokka 19.00 på den grillfesten ,men det går vel greit ? Skal vi ta med egne paraplyer ,eller har dere mange nok ? *ler*

SKal jeg sende trampolinebildet til ragla når jeg får det eller ? Ok , da gjør jeg det dah...Ingen årsak :-)

Gjest Raglan
Skrevet

Mulig vi kommer litt ETTER klokka 19.00 på den grillfesten ,men det går vel greit ? Skal vi ta med egne paraplyer ,eller har dere mange nok ? *ler*

SKal jeg sende trampolinebildet til ragla når jeg får det eller ? Ok , da gjør jeg det dah...Ingen årsak :-)

Du er gammel nok nå til ikke å spørre din mor om hva du skal sende ;-))

Skrevet

[email protected]

Hmm..... Det må vel la seg ordene på et vis.

Hilst på våre firbeinte venner i dag ? Hadde du med godbit til dem ? Fikk de kos av deg ? :-)

Gjest retvizan
Skrevet

[email protected]

Pøh!

Bare vent du, gamlemor!

Gjest retvizan
Skrevet

Det bildet skal IKKE ragles med! Hørt sånt nissetøys. Hu skal få be på sine knær, skal hu, tenk å beskylde meg for å skryte på meg ferdigheter. *Hmphf*

Ja, det gjør noe om dere kommer seinere.

Gjest Raglan
Skrevet

Hmm..... Det må vel la seg ordene på et vis.

Hilst på våre firbeinte venner i dag ? Hadde du med godbit til dem ? Fikk de kos av deg ? :-)

I dag har jeg ikke vært på jobb, jeg har stort sett vært her og lagt inn på pc. Satt til 4 i natt også ;-))

Hestene skal få en godbit..........en eller annen gang......kanskje.

De har trukket seg litt vekk i fra gjerdet nå heldigvis.

Skrevet

Det bildet skal IKKE ragles med! Hørt sånt nissetøys. Hu skal få be på sine knær, skal hu, tenk å beskylde meg for å skryte på meg ferdigheter. *Hmphf*

Natta..... Jeg må legge meg nå ,skal tidlig opp og sjekke puppene i mårra :-)

*Sover om 5 min* §;-)

Gjest Raglan
Skrevet

Pøh!

Bare vent du, gamlemor!

Je jeg skal vente ;-) Gleder meg til så se deg i luften

Gjest retvizan
Skrevet

I dag har jeg ikke vært på jobb, jeg har stort sett vært her og lagt inn på pc. Satt til 4 i natt også ;-))

Hestene skal få en godbit..........en eller annen gang......kanskje.

De har trukket seg litt vekk i fra gjerdet nå heldigvis.

De gjør seg klar til å ta rennefart.

Gjest retvizan
Skrevet

Natta..... Jeg må legge meg nå ,skal tidlig opp og sjekke puppene i mårra :-)

*Sover om 5 min* §;-)

De er der nok i morgen også.

Nattaklemz! :-)

Gjest Raglan
Skrevet

Ædda bæde - du bestemmer ikke over Wulfi. Ikke alt i alle fall ;-))

Men jeg ber deg på mine knær ( husk det er slitasje i dem) : VIL SE TRAMPOLINEBESTA I AKSJON .

Please.........................

Gjest Raglan
Skrevet

De gjør seg klar til å ta rennefart.

Skal bare se at de er så utspekulerte;-)Hadde du sett de store dyra og det dårlige og lave gjerdet, så hadde du syklet som faen du også ;-)

Gjest retvizan
Skrevet

Skal bare se at de er så utspekulerte;-)Hadde du sett de store dyra og det dårlige og lave gjerdet, så hadde du syklet som faen du også ;-)

Må jeg minne fruen om at jeg har hatt tre av det slaget selv? Den ene hadde aldri hatt folk på ryggen og ble aldri helt tam.

Gjest retvizan
Skrevet

Ædda bæde - du bestemmer ikke over Wulfi. Ikke alt i alle fall ;-))

Men jeg ber deg på mine knær ( husk det er slitasje i dem) : VIL SE TRAMPOLINEBESTA I AKSJON .

Please.........................

Jeg skal tenke på det.

:-P

Gjest Raglan
Skrevet

Må jeg minne fruen om at jeg har hatt tre av det slaget selv? Den ene hadde aldri hatt folk på ryggen og ble aldri helt tam.

Her hopper du i trampoline, og villhester har du også hatt.

Hva blir det neste ??????

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...