Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er klar over at hele greia er en vanlig IRC-kanal, og at du kan bruke mIRC, pIRCh, X-Chat eller en hvilken som helst annen klient ?

Hei Sing,

Joda, men java-klienten har alltid fungert perfekt - faktisk hver eneste gang jeg har vært innom!

Har hverken mirc eller pirch på maskinen her.

Årsaken til at jeg ikke er så mye på chat er at det blir for "real time" - rett og slett for stressende. Jeg foretrekker epost, fordi da kan man "vente 10 minutter" før man svarer, samt at man kan gi mer veloverveide svar.

Ønsker deg alt vel!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53718-s%C3%B8r/#findComment-217440
Del på andre sider

Singularity

Hei Sing,

Joda, men java-klienten har alltid fungert perfekt - faktisk hver eneste gang jeg har vært innom!

Har hverken mirc eller pirch på maskinen her.

Årsaken til at jeg ikke er så mye på chat er at det blir for "real time" - rett og slett for stressende. Jeg foretrekker epost, fordi da kan man "vente 10 minutter" før man svarer, samt at man kan gi mer veloverveide svar.

Ønsker deg alt vel!

Med vennlig hilsen

Joda, så lenge forbindelsen mellom klienten og serveren er av brukbar kvalitet så er java-klienten helt grei - bortsett fra småting som farger i tab-vinduer når man får en PM, logging og sånne småting som man savner fra applikasjonsklienter.

Skjønner på en måte det med at man mister muligheten til å tenke grundig gjennom hva man svarer.

Men man må nå se på chat som et motstykke til en muntlig dialog og innlegg og epost som et motstykke til en skriftlig dialog - da kan man ikke sette like strenge krav til seg selv når det gjelder veloverveide svar på chat :-)

Samme ønsker til deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/53718-s%C3%B8r/#findComment-217641
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...