Gå til innhold

Anbefalte innlegg

landsbyidioten
Skrevet

Hva skyldes denne uventede ære?

*gliser*

Du er ganske kul du og. :-)

Skrevet

Hva skyldes denne uventede ære?

*gliser*

Du er ganske kul du og. :-)

det sier jeg ikke

:)

landsbyidioten
Skrevet

det sier jeg ikke

:)

jooooooooooooooo....!!

Si det si det si det!

Jeg har et aldri så lite underskudd på selvtillit, ser du.

Skrevet

jooooooooooooooo....!!

Si det si det si det!

Jeg har et aldri så lite underskudd på selvtillit, ser du.

Jeg synes bare du er flott, jeg

landsbyidioten
Skrevet

Jeg synes bare du er flott, jeg

Takk! :-) Et slikt kompliment kunne ikke ha kommet på et mer velegnet tidspunkt.

Jeg synes forresten du også er flott. Både det jeg hører og det jeg ser og det jeg en gang så i skyggen av et glass gin. :-)

Synd jeg ikke fikk pratet mer med deg den gangen.

*klemmer Altman*

Skrevet

Takk! :-) Et slikt kompliment kunne ikke ha kommet på et mer velegnet tidspunkt.

Jeg synes forresten du også er flott. Både det jeg hører og det jeg ser og det jeg en gang så i skyggen av et glass gin. :-)

Synd jeg ikke fikk pratet mer med deg den gangen.

*klemmer Altman*

Det var et særdeles kort møte, gitt, men jeg regner da med å se deg igjen om ikke så altfor lenge?

Til helgen skal jeg forresten på kanotur en eller annen plass mot svenskegrensen. i praksis betyr dette at du får servert ørret hvis du kommer på besøk :)

Skrevet

Det var et særdeles kort møte, gitt, men jeg regner da med å se deg igjen om ikke så altfor lenge?

Til helgen skal jeg forresten på kanotur en eller annen plass mot svenskegrensen. i praksis betyr dette at du får servert ørret hvis du kommer på besøk :)

Ørret? Jaaada *himle*

landsbyidioten
Skrevet

Frys den, så tar vi den etter eksamen 6. juni. :-)

Gleder meg allerede.

landsbyidioten
Skrevet

Ørret? Jaaada *himle*

Hehe, får man ikke kjøpt ørret på Strømstad kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...