landsbyidioten Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Hva skyldes denne uventede ære? *gliser* Du er ganske kul du og. :-) 0 Siter
Altman Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Skrevet 14. mai 2002 Hva skyldes denne uventede ære? *gliser* Du er ganske kul du og. :-) det sier jeg ikke 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 det sier jeg ikke jooooooooooooooo....!! Si det si det si det! Jeg har et aldri så lite underskudd på selvtillit, ser du. 0 Siter
Altman Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Skrevet 14. mai 2002 jooooooooooooooo....!! Si det si det si det! Jeg har et aldri så lite underskudd på selvtillit, ser du. Jeg synes bare du er flott, jeg 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Jeg synes bare du er flott, jeg Takk! :-) Et slikt kompliment kunne ikke ha kommet på et mer velegnet tidspunkt. Jeg synes forresten du også er flott. Både det jeg hører og det jeg ser og det jeg en gang så i skyggen av et glass gin. :-) Synd jeg ikke fikk pratet mer med deg den gangen. *klemmer Altman* 0 Siter
Altman Skrevet 14. mai 2002 Forfatter Skrevet 14. mai 2002 Takk! :-) Et slikt kompliment kunne ikke ha kommet på et mer velegnet tidspunkt. Jeg synes forresten du også er flott. Både det jeg hører og det jeg ser og det jeg en gang så i skyggen av et glass gin. :-) Synd jeg ikke fikk pratet mer med deg den gangen. *klemmer Altman* Det var et særdeles kort møte, gitt, men jeg regner da med å se deg igjen om ikke så altfor lenge? Til helgen skal jeg forresten på kanotur en eller annen plass mot svenskegrensen. i praksis betyr dette at du får servert ørret hvis du kommer på besøk 0 Siter
Zirine Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Det var et særdeles kort møte, gitt, men jeg regner da med å se deg igjen om ikke så altfor lenge? Til helgen skal jeg forresten på kanotur en eller annen plass mot svenskegrensen. i praksis betyr dette at du får servert ørret hvis du kommer på besøk Ørret? Jaaada *himle* 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Det var et særdeles kort møte, gitt, men jeg regner da med å se deg igjen om ikke så altfor lenge? Til helgen skal jeg forresten på kanotur en eller annen plass mot svenskegrensen. i praksis betyr dette at du får servert ørret hvis du kommer på besøk Frys den, så tar vi den etter eksamen 6. juni. :-) Gleder meg allerede. 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 14. mai 2002 Skrevet 14. mai 2002 Ørret? Jaaada *himle* Hehe, får man ikke kjøpt ørret på Strømstad kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.