ellilu Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Du kjenner ikke meg, men jeg synes du virker så utrolig trivelig :-) Når bestemte du deg for å flytte til USA? Det har vært min drøm siden jeg var 13 år, men det virker så uoppnåelig... Da jeg ble tyve skjerpet jeg kravene(ble realistisk:-) ) og bestemte meg for å reise på en måned-to måneds rundtur til statene når jeg fikk råd...( sparer) Har egentlig ingen spørsmål, ville bare si at jeg synes du virker som en utrolig super jente, en jeg skulle ønske jeg kunne bli bedre kjent med :-))) Kjempeklem fra Ellen! P.S. Håper du og kamilla får det supergøy! (Har vært bruker av dol i tre år, men er mer en leser enn en skriver...:-) [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53752-cheerleader/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheerleader Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hei, ellilu! Tusen takk for veldig hyggelig melding, jeg setter veldig, veldig pris på det! Jeg håper det ordner seg slik for deg, at du også kan komme hit, og få din American Dream oppfylt! For å svare på spørsmålet ditt, jeg var 10 år, da jeg fortalte alle jeg kjente at jeg skulle flytte til Amerika når jeg ble gammel nok, og aldri, aldri, aldri flytte tilbake til Norge. Selvsagt lo alle, få trodde nok at jeg faktisk kom til å gjøre det. De syntes nok bare det var en søt fantasi. Så ble jeg 14, og alle var forskrekket over at jeg fremdeles ville hit, så ble jeg 16, og alle trodde jeg var gått fullstendig fra vettet, som ikke forstod hvor fint jeg allerede hadde det. Så ble jeg 18, og fløy over hit. Og nå er jeg 21, og fremdeles like bestemt på å bli her. For meg er Amerika hjemme, det har det vært hele tiden. Jeg husker at jeg kjøpte et svæært amerikansk flagg da jeg var liten, og det hang jeg utenfor rom-vinduet mitt hver 4.Juli. Naboene moret seg veldig med det, og savnet det visstnok voldsomt da jeg ikke var der lenger, og kunne flagge. Jeg feiret alle høytidene vi har her, passet på å bli kjent med flest mulig amerikanere, og i det hele tatt, elsket landet før jeg hadde sett det. Å komme hit var som å komme hjem, til hvor jeg egentlig skulle vært fra begynnelsen. Til tross for hva endel tror her, så vet jeg at USA ikke er perfekt, og jeg er frustrert over mange ting, men jeg skiller veldig mellom hva korrupte politikere og andre idioter finner på å gjøre her, og landet i seg selv. Samme hva mennesker finner på av onde ting, og fanteri, Amerika er det vakreste landet på jord for meg. Og her vil jeg bli. Passet veldig bra at jeg fant en annen, før jeg dro hit, som var like glad i USA som meg. Så nå er vi gift, og bor i Austin, TX. Jeg tror neppe vi noengang flytter herfra, dette må være den beste byen i Amerika. Og du er welcome når som helst, til å besøke oss. Email-adressen min er [email protected] Ha en kjempefin dag! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53752-cheerleader/#findComment-217539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.