Gå til innhold

Trollmor


Gjest Krepsen30

Anbefalte innlegg

Gjest Krepsen30

Så hyggelig å få statusmeldingen din litt lenger nede på siden her. Aller best var det å høre at alt er ok inni deg og at dere er klar for nytt forsøk om ikke altfor lang tid.

Jeg følte sånn med dere når det gikk galt, det skulle ikke være lov. For vi to er liksom litt i samme bås, med ICSI og operativt uttak av rompetrollene til mennene våre.

Jeg er så spent så spent, kjenner at jeg har store forventninger og jeg håper virkelig vi lykkes. Vi drar til Göteborg kl. 03:30 i natt og så tar vi uttak og alt det der, så reiser vi tilbake med en gang - tror jeg. Håper på gla'melding på 17-mai med mange befruktede egg, så drar vi frem og tilbake igjen 18-mai for innsetting. Det blir litt mye kjøring, men vi får ta det som en tur i det fine mai været!

Jeg så at dere ville prøve neste forsøk i juli, er det åpent på klinikken i fellesferien? Går du på noe tilleggsbehandlinger av noe slag Trollmor, allâ akupunktur, reflexolog e.l?

Lykke til videre, du skal lykkes - det har jeg bestemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...