Zirine Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Jeg har et innlegg på mat og ernæring *nikke*. DET hadde du ikke trodd om meg, hva? *knegg* 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Ikke bare har du et innlegg, men jammen skaper det en ørliten debatt også... *fornøyd* 0 Siter
Zirine Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Skrevet 15. mai 2002 Ikke bare har du et innlegg, men jammen skaper det en ørliten debatt også... *fornøyd* Bra du har glede av det - for jeg skjønner ikke en dritt (som jeg har sagt i et annet innlegg her). Men samma det - jeg har jo deg til å oversette og konkludere med hva jeg bør gjøre 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Bra du har glede av det - for jeg skjønner ikke en dritt (som jeg har sagt i et annet innlegg her). Men samma det - jeg har jo deg til å oversette og konkludere med hva jeg bør gjøre Du, jeg er lykkelig! :-) :-) Jeg har faktisk lært noe av all denne lesingen! Jeg kommer til å stå på eksamen!!! Jeg skal fortsette å lese og sikte etter en karakter på 1-tallet.... Hva synes du om det? *gnir seg i hendene* Tror jeg har anlegg for å bli en skikkelig kjemi-nørd. :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Skrevet 15. mai 2002 Du, jeg er lykkelig! :-) :-) Jeg har faktisk lært noe av all denne lesingen! Jeg kommer til å stå på eksamen!!! Jeg skal fortsette å lese og sikte etter en karakter på 1-tallet.... Hva synes du om det? *gnir seg i hendene* Tror jeg har anlegg for å bli en skikkelig kjemi-nørd. :-) Hva jeg tror om det? Du har viljestyrke og intelligens så det holder - selvfølgelig klarer du det, det har jeg ikke vært et øyeblikk i tvil om. 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Hva jeg tror om det? Du har viljestyrke og intelligens så det holder - selvfølgelig klarer du det, det har jeg ikke vært et øyeblikk i tvil om. ...Og jeg mangler tilstrekkelig sosialt til at jeg kan bli et skikkelig professor-emne. :-) Eller tar jeg litt hardt i? 0 Siter
Zirine Skrevet 15. mai 2002 Forfatter Skrevet 15. mai 2002 ...Og jeg mangler tilstrekkelig sosialt til at jeg kan bli et skikkelig professor-emne. :-) Eller tar jeg litt hardt i? Professorat er kjedelig - det gidder du ikke. Punktum. Men jeg må stikke - vi sneiks 0 Siter
Gjest punkyB Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 Du duger til det meste du da :-)) Her sitter jeg pinade på jobb igjen - og jeg jobber jaffal ikke , hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.