guppi Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 jeg leste et tidligere innlegg, om at kroppen bedrar. det er nå 13 år siden jeg ble utsatt for overgrep. jeg har kommet "over" det på en måte. men det er en ting jeg sliter med. har en samboer , vi har vært sammen i 5 år. de siste åra har vi fått et bra sexliv. men d er en ting jeg holder skjult. av og til når vi har sex ser jeg overgriperen for meg istedenfor han jeg elsker. og kan fortsatt få orgasme. av og til ønsker jeg nesten at samboeren min skal ta meg med makt slik at bildene stemmer. dette er litt vanskelig å forklare jeg skjønner det ikke selv. hvordan kan hodet mitt i det hele tatt sammenligne disse to personene ? den gode og den onde. og hvordan kan jeg "tenne" på noe som har ødelagt mye av livet mitt ? av selvbildet mitt ? jeg sliter men tør ikke si det til noen. tror jeg er litt feil i hodet. tom når jeg koser med meg selv bringer jeg frem minnene om den grufulle hendelsen, jeg straffer meg selv slik at det gjør vondt, og får orgasme av det.... hva er feil med meg ? håper noen kan si noe om dette.. er jeg gal? og for all del , håper jeg ikke støter noen med dette innlegget!!!! klem fra en raring 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53854-ansikte-hans/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frika Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 hei. jeg tror ikke du er gal! Jeg har sånne tanker selv også, kan plutselig se ansiktet til en overgriper under sex, og tror det er en måte å bearbeide på kanskje. Eller at man forsøker å ufarliggjøre det som skjedde ved å gjenoppleve det gang etter gang. Jeg har også sett at jeg ofte tiltrekkes av litt rå og brutale menn og jeg tror det er av samme grunn. Ofte tenker jeg at jeg fortjener ikke bedre og kan bli veldig frustrert av en fyr som bare er snill og grei. Spesielt når vi har sex. Da føler jeg meg så falsk og ekkel og at jeg på en måte har lurt han siden han er så respektfull og snill mot meg som ikke fortjener det. Jeg vet ikke helt.. vanskelig å sette ord på dette. Det er jo også noen som tenner på smerte og sånt da, folk som ikke har opplevd noen overgrep. Det er jo et litt tabu tema kanskje for dem også, men det føles vel enda mer tabu når man faktisk har vært utsatt for overgrep. Da burde man ihvertfall ta 100% avstand fra slike tanker, tror vi.. men så er det ikke sånn. Også skammer vi oss enda mer.. Nå rabler jeg fælt her tror jeg så det er vel best jeg slutter. Men jeg ville bare si at du er ikke alene. Klem hvis du vil ha! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53854-ansikte-hans/#findComment-223283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
guppi Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 hei. jeg tror ikke du er gal! Jeg har sånne tanker selv også, kan plutselig se ansiktet til en overgriper under sex, og tror det er en måte å bearbeide på kanskje. Eller at man forsøker å ufarliggjøre det som skjedde ved å gjenoppleve det gang etter gang. Jeg har også sett at jeg ofte tiltrekkes av litt rå og brutale menn og jeg tror det er av samme grunn. Ofte tenker jeg at jeg fortjener ikke bedre og kan bli veldig frustrert av en fyr som bare er snill og grei. Spesielt når vi har sex. Da føler jeg meg så falsk og ekkel og at jeg på en måte har lurt han siden han er så respektfull og snill mot meg som ikke fortjener det. Jeg vet ikke helt.. vanskelig å sette ord på dette. Det er jo også noen som tenner på smerte og sånt da, folk som ikke har opplevd noen overgrep. Det er jo et litt tabu tema kanskje for dem også, men det føles vel enda mer tabu når man faktisk har vært utsatt for overgrep. Da burde man ihvertfall ta 100% avstand fra slike tanker, tror vi.. men så er det ikke sånn. Også skammer vi oss enda mer.. Nå rabler jeg fælt her tror jeg så det er vel best jeg slutter. Men jeg ville bare si at du er ikke alene. Klem hvis du vil ha! takk for svar ! det er godt å vite at jeg ikke er alene. er litt rart for etter at jeg skrev hadde vi det så romantisk. jeg følte jeg hadde "skikkelig" sex, uten "baktanker". det hjalp å få sette ord på det - som med alt annet :-) men tankene kommer nok igjen...... og jeg skjønner "pjattet " ditt. har lurt på det samme mange ganger, men føler jeg ikke har så mye til felles med sm - folka. jeg liker det jo egentlig ikke, det blir bare sånn. tar imot klemmen din jeg, og gjengjelder den like mye - om du vil ha ! - og takk igjen :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53854-ansikte-hans/#findComment-223540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.