Gjest TotallyLost Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Har i flere år (8) hatt smerter i ledd (fingerledd, håndledd, albueledd, nakke og ryggsøyle, kneledd, ankelledd og tåledd. Smertene kommer ikke i alle ledd samtidig, bare noen ganger. I -94 ble det tatt reumatoid faktor der denne lå på 40. I -99 lå denne på 80 og nå er den negativ. Har i disse smerteperiodene feber på rundt 38 - 38,5 (subfebril?) og jeg blir i tillegg "sykt" trøtt - som om jeg ikke klarer å holde hodet oppe eller bli sittende oppreist. Leukocyttene har vært en anelse forhøyet (også uten smertesymptomer). CRP likeså. Føler meg slapp og utilpass. Har vært til rtg i febr. (henvist fra reumatolog) men har ikke hørt noe derifra siden - og anser det som "et godt tegn". Lurer på hva dette kan være siden reumatoid faktor bare er positiv noen ganger - og da svært lite utslag. Må tilføre at jeg også får diare enkelte ganger smertene kommer, men ikke alle ganger. Tror ikke reumatolog anså dette som et problem - og hadde en følelse av at jeg ikke ble "kvalifisert" som leddgikt-pasient. Hva kan det da være? Har jeg bare en tilbøyelighet for å få vondt i ledd? Stress gir seg ofte utslag i leddsmertene..... Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/53900-reumatoid-arthritt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.