pilde Skrevet 15. mai 2002 Skrevet 15. mai 2002 heisann jeg har en kamerat på 17 år har ett problem med øyet sitt. for 3 dager siden fikk han noen slags gelè klumper inne på det h vite i øyet, det gjør vondt når han blunker, og øyet hans er konstant rødt. han har også prøvd å ta det vekk, men det henger fast inne på øyet. er dette noe farlig? hva som er gale? noe vanlig eller? han har hatt lemus på øyet i ca 3 uker før dette kom, har dette noe å si? klem en som er bekymret 0 Siter
Gjest KariV Skrevet 16. mai 2002 Skrevet 16. mai 2002 Høres ut som akutt pollenallergi, synes jeg. Får også sånne gele-aktige klumper på øynene når allergien slår til for fullt. Løp på apoteket og kjøp Zyrtec og dråper, for å se om det virker. (reseptfritt. OBS Zyrtek blir man trøtt av!) 0 Siter
pilde Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Skrevet 16. mai 2002 Høres ut som akutt pollenallergi, synes jeg. Får også sånne gele-aktige klumper på øynene når allergien slår til for fullt. Løp på apoteket og kjøp Zyrtec og dråper, for å se om det virker. (reseptfritt. OBS Zyrtek blir man trøtt av!) tusen takk for svar. han er på vei til legen nå! klem 0 Siter
pilde Skrevet 16. mai 2002 Forfatter Skrevet 16. mai 2002 Høres ut som allergi. tusen takk for svar.. setter stor pris på respons klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.