Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mornings gamla :-) Her er det overskyet og grått ,så hvis været er slik i morgen også er jeg kaggu glad for at 17 mai bildene er i boks !!! Nå driver jeg og pakker for fullt her ,ser ut som vi skal være borte i mange dager...*ler*

Håper alt er vel med dere der ute i storbyen :-)

Skrevet

Blir bra vær i morgen så:

http://met.no/rogaland/haugesund.html?steder

:-)

Når drar dere til luskestedet i morgen da?

Etter vi har vært i Garavikjo og grillet og badet :-) Utpå kvelden engang. Og jeg kan BANNE på at RappStøva føller mens vi er bortreist...Dumme hest :-(

Gjest retvizan
Skrevet

Etter vi har vært i Garavikjo og grillet og badet :-) Utpå kvelden engang. Og jeg kan BANNE på at RappStøva føller mens vi er bortreist...Dumme hest :-(

Du får glede deg til Joppe O'Neill's fødsel da, vettu.

Skrevet

*LOL* Neste gang du nevner Joppe sender jeg trampolinebildet til alle på hele DOl...*ler*

Har ei hel liste med navn ,og Joppe står IKKE på den lista :-)

Gjest Joppe
Skrevet

D gleder jeg meg til i vaffal! Kan jeg være gudfar?

Gudfaren, det er meg....

Gjest retvizan
Skrevet

D gleder jeg meg til i vaffal! Kan jeg være gudfar?

Gudfaren, det er meg....

Selvfølgelig, lille esel. Og hvis ikke ulven skjerper seg mht føllnavn, så må trø til og "give her an offer she can't refuse"!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...