laini Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Brystløft/ innlegg................... Ja sannheten er bare der i speiliet når jer ser meg eller når jeg ligger på rygg........Brystene er blitt redusert og ligner mest på en gammel dyne hvor alt fyllet ender opp i den ene enden. Lurte på om dere her har erfaringer. Jeg er ikke ute etter større bryst for selv de slappe dyne endene mine fyller ut en C cup. Jeg ønsker å fylle ut den "løse" huden og kanskje et løft. Jeg lurer på om brystene og får seg et løft hvis man legge inn silicon eller saltvann? Og kan man "fylle opp" det man har uten at man får større bryst? Vet nemlig ikke om dette er mitt siste barn og øsnker mulighet for å amme og det kan man vel ikke ved et bryst løft. Jeg tenkte å ta alt i et jafs og har leeenge vurdert fettsuging på innside/utside lår + rumpe. Trener masse og har godt kosthold, men jeg har alikevel masse celluit på utside og rumpe. Jeg har også store problemer med å finne bukser fordi jeg er så kraftig i bena. Kan liposuction hjelpe mot feks celluit? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54030-brystl%C3%B8ftinnlegg-liposuction/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Hvis du fyller c-cup og ikke ønsker større bryst, bør du neppe ha proteser. Brystløft er trolig tingen for deg. Avhengig av metodevalg, kan man oftest bevare amming og følsomhet. Slanking og vekttap bedrer ofte cellulite, hvis hudelastikken er iorden. Denne effekten kan også gjøre seg gjeldende etter fettsuging, men den er høyst usikker, og ujevnheter kan også bli verre etter fettsuging. Volumendring er derfor først og fremst målsetting ved fettsuging. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54030-brystl%C3%B8ftinnlegg-liposuction/#findComment-220548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.