Gå til innhold

prøverørsbehandling


Gjest dingdoria

Anbefalte innlegg

Gjest dingdoria

jeg er 25 år, har pco og er ufrivillig barnløs. har prøvd 4 pergotimekurer uten å ha blitt gravid.Har nå søkt om prøverørs-

behandling.Dagene veksler mellom håp og sorg. Er det noen som er i samme sko som har hatt ivf og har blitt gravid. synes det er vanskelig å være håpfull når mensen kommer igjen og igjen. men tror og håper at det vil lykkes en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Gå inn på forum for ufrivillig barnløshet. Der finner du meg og mange andre som kan svare på mye. Jeg har ikke blitt gravid med IVF, men prøver stadig. Jeg er midt oppi det nå, på dag to med sprøyter, etter tre uker på nesespray. Jeg kan gå inn på småprat for barnløshet, om du vil spørre om noe nå.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg forstår den skuffelse du om din mann må føle etter resultatløse kurrer. Har man sjekket at du har hatt eggløsning? Vet man at dine eggledere er åpne? Er din mann sjekket? Jeg ønsker dere lykke til med evt prøverørsforsøk. For øvrig kan jeg henvise deg til foreningen for barnløse: http://www.fub.no/

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gå inn på forum for ufrivillig barnløshet. Der finner du meg og mange andre som kan svare på mye. Jeg har ikke blitt gravid med IVF, men prøver stadig. Jeg er midt oppi det nå, på dag to med sprøyter, etter tre uker på nesespray. Jeg kan gå inn på småprat for barnløshet, om du vil spørre om noe nå.

Hilsen

Jeg har PCOS & sammenvoksninger i og rundt eggledere/eggstokkene, og for oss var alternativet utelukkende IVF.

På vårt 2.forsøk (v/RiT), ble jeg gravid. Etter det første forsøket, var jeg laangt nede. Tenkte at jeg _ikke_ ville prøve IVF mer, og livet var vondt og tomt. Men det bedret seg, og jeg gikk på`n igjen med krum hals. Resultatet er lille Vegard, født 11.mars i år.

(Før IVF`n, var vi igjennom hormontester, sædprøver, laperaskopier, operasjoner, ultralyder, røngten av eggledere/livmor, og X antall hormonkurer, m.m)

Veien kan virke lang og kronglete, men ikke gi opp!

Klem fra ho....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...