SierDuDet Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Nå sitter vi her da, alle som en, på 17 Mai! En typisk norsk dag. Været er ekstremt. Himmelen er blå, det er varmt som i helvete og den fuckings russen har holdt meg våken i halve natt. De er en skam for nasjonen. Vi ere en nasjon vi med.. vi er en allllllen lange..... Dette blir et veldig kort innlegg, og det jeg ville var å gratulere alle nordmenn med dagen. Nordmenn! Ikke muslimer, samer og dere nord for sinsenkrysset. Drammensere kan også drite i denne gratulasjonen - selvsagt med unntak av Poetica og hennes familie. Personlig er jeg ikke overbegeistret for Bergensere heller, ei heller folk generelt med dialekt, men i dag er dagen for å skvære opp med alskens pakk, så i dag gratulerer jeg dere også. Annerledes som dere er. Jeg gratulerer selvsagt også dere som tidligere har bodd i distriktene, men flyttet til Norge. Det er trossalt aldri for sent å ta til fornuft. Dol er jo et utmerket forum i forhold til å gratulere folk med andre tradisjoner enn oss typiske nordmenn. Her finnes jo folk fra alle kulturer, alt fra samer til vestfoldinger, østfoldinger og oss -selvsagt - kremen fra Akershus og omegn! Jeg har i hvertfall blitt veldig mye mer tolerant for folk fra andre kulturer etter at jeg kom til dol. Enkelte muslimer er også unntaket på en dag som denne. Taj Majal, f.eks., hun får en aldri så liten gratulasjon, men da må du love å ikke sprenge meg i luften, år heller. Det er en deal vi har, jeg og hun. Samt det kurset du har lovet meg, Taj, det bombekurset, den dagen verden går i mot meg og jeg blir full av hevn. Den dagen kommer nok før dere aner - merk mine ord! Men det var vel egentlig det jeg skulle si her jeg sitter med en porsjon 4-korn med skummet kulturmelk, og en iskald Ringnes. Carpe Diem - grip dagen, for idag skinner sola, varmen er sterk, i Norge, altså sør for sinsenkrysset, og øllen er kald. Ja... ha en fin dag alle sammen, og ikke noe tull! Følg i mine fotspor sa Jesus engang, og det er det jeg sier nå. Personlig lever jeg mer etter Jim Morrison prinsipper: Show me the way to the next whiskey bar..... Jau jau! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54128-breakfast-for-champs/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 For sola skinner og det er en bris som gjør at en ikke renner bort under vadmelen. For jeg debuterer i man nordlands mannsbunad i dag forståss. Snart er det tid for kjølig terassevin også. Hurra for dagen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54128-breakfast-for-champs/#findComment-220125 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.