Gå til innhold

Slutt før det er for seint!

Anbefalte innlegg

Gjest Andreas

Jeg råder deg på det sterkeste å slutte med denne behandlinge så for så mulig. Jeg har vært gjennom 4 accutane behandlinger.Har blittt 36 år gammel. Huden min er blitt ødelagt,fått problemer med angst,depresjon,hukommelsen .

Hitil er det registeret ca 240 bivirkninger.ved bruk av denne farlige medisinen.

Viste du at i 1997 tok 500 mennesker i Storbritania sitt eget liv p.g.a denne medisinen. Dersom du ikke tror meg gå inn på siden accutaneaction.com. Dette er en selvhjelps gruppe for tidligere rouccutane ofre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54152-slutt-f%C3%B8r-det-er-for-seint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minni_Mouse

Leit å høre at det gikk så galt for deg! samtidig som jeg er glad for at noen andre enn bare meg selv (nytt nick da..) sier dette... . Finnes til og med eksempler på folk som har endt i rullestol som følge av bruk. Hudne min er mye bedre nå, men det er ikke takket være noen form for medisinsk- vidunder! Heller totalt omlegging av kostholdet for en periode!

Men husk at du er like mye verdt som menneske selv om bruken av roacctan gikk galt! ingen bivirkninger av den kan rokke på deg som menneske! Det er en klisjee, men det er det indre som teller! Ha tro på deg selv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...