Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan føles det? ;)

Håper du har hatt en trivelig dag så langt, trass i seks kalde grader, sure vindgufs og noen få regndråper!

Her var vi oppe klokka halv sju, kom oss i bunadene, og rakk såvidt å bli ferdige i tide til å rekke barnetoget klokka ni i morges. Tar litt tid når ikke alt er helt klart kvelden i forveien...

Frode og mora hans kom innom i morges og hentet oss, og var sammen oss hele dagen. Koselig! Litt frokost, kakespising og kaffe rakk vi mellom barnetoget og "hovedtoget" som gikk fra kirka klokka tolv. Deretter var det gassballonger som sto for tur, fem stykker gikk visst bestemor til innkjøp av ;) Den første ramlet Jan VIdar på så den sprakk, den andre glapp snora av like etter at han fikk den. Og den tredje han fikk gikk rett til værs. Da fikk han ikke flere ;))

Ida gikk triumferende hjem med et barnestrykebrett under arma da vi kom fra skolen hennes nå i kveldinga. Det vant hun på lodd som hun bestemte seg for å kjøpe isteden for å ri på hest en gang til, og gjett om det var stas! Hehe...

Ungene er kjørt innover til Frode og mora nå, og jeg skal dra ned til meg selv for å komme meg i andre klær selv også. Tror jeg skal pakke ned litt ting og tang, for jeg flytter nå i helga. Først av alt trenger jeg nok å sove - lenge - men... jeg må jo komme meg i hus før mandag også. DA må du iallefall ta turen innover, sainnt ja?! Sånn en gang utover sommeren/høsten en gang må det vel passe? ...om det dufter nybakte boller...? ;))

Ha en fin bursdag videre!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54157-gratulerer-med-dagen-serafia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...