Gå til innhold

Ena aldri så liten hilsen...

Anbefalte innlegg

Heihei!! :)

Ville bare stikke innom for å fortelle at jeg finnes... at jeg ikke har glemt dere og dette stedet!! Det vil jeg aldri gjøre!!

Jeg er ferdig på skolen nå.. og har en laaang sommerferie foran meg... en ferie forhåpentligvis full av jobbjobbjobb...!! Penger er greit å ha.

Jeg har det fint. Dette året på folkehøgskole har vært veldig bra for meg! Jeg merker at jeg har lært MYE om meg selv... og det er godt, for da blir jeg enklere å leve med for meg.. ;)

Hele året har ikke vært en dans på roser.. det er sikkert.. men, jevnt over så har jeg hatt en veldig positiv utvikling! Jeg kan si med hånden på hjertet at jeg har sluttet med selvdestruktivitet, og det synes jeg er herlig!!

Jeg håper at alle gamle kjente, og nye ukjente har det så bra som overhodet mulig, for det fortjener dere!!!

Mange gode klemmer fra Scar! :)

(som forhåpentligvis får bedre tid til å stikke innom her oftere...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54187-ena-aldri-s%C3%A5-liten-hilsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StepQueen

Hei Scar!!!! :-)

Gøy å høre fra deg! Er glad for at du har hatt et fint år på folkehøgskolen. Var jo dumt vi bare møttes èn gang, men vi får prøve å gjenta det på et vis :-)

Kjempefint å høre at du har sluttet med selvskadingen. Jeg har også gjort det, dvs jeg har ikke selvskadet meg i 2002. Men jeg kan ikke si det er herlig.. :-) Det er helt for jævlig faktisk. Men jeg er sta! Og selv om jeg kanskje ikke burde tenke at jeg skal slutte med det for enhver pris, så vinner jeg litt på det likevel, fordi jeg er stolt over hver måned jeg klarer meg.

Ha en kjempefin sommer Scar!! :-)

*klem* fra LilleMy

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...