Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haiaa,snuppa :-)

Denne gangen legger jeg meldinga her jeg.Den derre tef'lonen din ække til å stole på.Derfor hopper jeg,-bokstavlig talt -skjitlætt over telefonen *legger den på gulvet og hopper over den ;o)*,og slenger inn mld.her.Svart på hvitt.

Nå bugner altså mailen din over av kjærlighetsbrev til deg fra meg,så du må få se å tømt den snart ;-Þ

Miss'ya,honeybunnynminsin!

*smassske panna*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54234-chloe-beibiiii-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*lol*

Ser for meg Nemi i fullt alvor hoppe over telefonen!;o) He-he!

Bare pass på at itj hæstan skræmme dæ i satsen!! *knegg*

Ha-ha! *Brøler av latter over min egen morsomhet!*

Så til alvoret! *smiler fåret*

Fikk sms i går kveld av deg. Ehem...lønner seg å tømme inn og -utboks innimellom!

Så har jeg ikke fyllt opp tef'lonen, da vøtt!

"Nå bugner altså mailen din over av kjærlighetsbrev til deg fra meg,så du må få

se å tømt den snart ;-Þ"

Hvor? Fant èn stakkars, pytteliten mail fra Nemi-mi! *ert* Neida, den var ikke liten. Og dessuten var det såå koselig å lese 17. mai rapport. Min rapport får bli muntlig litt senere.

Men at det sku' bugne over!? Tja, da måtte det være for at du vet om all skiten som kommer ramlende inn!;o)

Drømte forresten om deg i natt. Du ville at D. skulle _stå på_ akebrett ned en grusomt bratt fjellskråning. Hva vi i det hele tatt gjorde oppå der, vet jeg ikke. Du ombestemte deg ihvertfall og sa "Vi drar på Rema i stedenfor!"

Veldig saklig!:o)

*smellkyss*

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54234-chloe-beibiiii-o/#findComment-221257
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...