Gå til innhold

ingen verdige vinnere i BB i år..


Gjest Justini

Anbefalte innlegg

Gjest Justini

Liksom ingen "Lars Joakim eller Anita i år...Er det egentlig noen som "fortjener" en million der inne nå? Siden en av dem først må vinne, så holder jeg en knapp på Monica...ok kanskje Espen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veronica og Espen er verdige vinnere - i den grad man kan kalle noen som sitter inne i et hus og fjerter i 100 dager, verdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronica og Espen er verdige vinnere - i den grad man kan kalle noen som sitter inne i et hus og fjerter i 100 dager, verdige.

Jeg er enig med Zirine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med Zirine

Uansett, det må ikke bli Maria, hun fortjener det ikke , hun er årsaken til alt for mye intriger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Monica, Espen, Maria og Kristian er flotte ungdommer. I en annen sammenheng ville alle kunne vist en god figur.

Veronica og Mikki er for sære.

Dennis er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen skal være verdige vinnere av de som er i BB-huset, så må det være enten Monica eller Espen syns jeg. Veronica og Maria syns jeg _ikke_ er verdige vinnere. Veronica syns jeg bare har sitti og sutra og klaga pluss vært dødsbarnslig hele tida. Maria lager vanvittig mye intriger og virker som om hun hele tida skal ha kontrollen.

VK .. tja.. nei, syns ikke hun burde vinne. Dennis er forsåvidt grei nok. Har ikke fått noe voldsomt inntrykk av han verken positivt eller negativt. Mikki fortjener ikke å vinne enkelt og greit fordi han ikke har vært i huset hele tida.

Det var min menining :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello Kitty

Verdig vinner???

Hva kjennetegner en verdig vinner i et sånt program da? Hvem sier at en verdig vinner ikke kan ha vært drittsekk og rot til mange intriger, det er jo de som skaper show og litt fart i hele greia....?

Jeg for min del håper sterkt at Remi skal komme tilbake og stikke av med millionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica eller Espen, uten tvil.

Maria er altfor mye kontrollfrik, og styrer og maser for mye (bla bla bla bla bla....)får helt noia av å høre på henne.

Veronica syns jeg oppfører seg merkelig og barnslig, hun vet ikke alltid når hun bør stoppe de merkelige innfallene sine.

De andre, ja, de er greie nok de, men jeg syns Monica og Espen utmerker seg mer mht. å gjøre noe for fellesskapet, og opptredenen deres liker jeg bedre. Jeg liker dem vel best som personer, derfor ville jeg stemt på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, det må ikke bli Maria, hun fortjener det ikke , hun er årsaken til alt for mye intriger

Maria har vel ikke gjort noe galt? Vk er den som skaper intriger, ber Kristian velge mellom marias vennskap eller Vks kjærlighet. Latterlig spør du meg. Maria er den av jentene som er mest fornuftig etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trine Lise

Maria har vel ikke gjort noe galt? Vk er den som skaper intriger, ber Kristian velge mellom marias vennskap eller Vks kjærlighet. Latterlig spør du meg. Maria er den av jentene som er mest fornuftig etter min mening.

Helt utrolig at du ikke ser for ei kontrollerende bitch Maria er. Hun blir jo dritsur hver gang Kristian prater og koser med VK. Hva har hun med det å gjøre? Hun oppfører seg jo som om hun var mora til Kristian! Han er jo så stokkdum i hodet sitt, så han føyer bitchen så godt han kan.

Også den reaksjonen når hun så at hun hadde blitt nominert! Hun fikk jo nesten sammenbrudd! Den dama tåler ikke mye. Hun er en slik en som strever med at alle skal like henne. Jeg blir kvalm av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at du ikke ser for ei kontrollerende bitch Maria er. Hun blir jo dritsur hver gang Kristian prater og koser med VK. Hva har hun med det å gjøre? Hun oppfører seg jo som om hun var mora til Kristian! Han er jo så stokkdum i hodet sitt, så han føyer bitchen så godt han kan.

Også den reaksjonen når hun så at hun hadde blitt nominert! Hun fikk jo nesten sammenbrudd! Den dama tåler ikke mye. Hun er en slik en som strever med at alle skal like henne. Jeg blir kvalm av henne.

Og jeg sa jeg ikke skulle engasjere meg:o) Vel....

Maria er ikke noe kontrollfrik overfor Kristian, hun har mange ganger blant annet i skrifterommet sagt at hun ikke eier Kristian, men hun ser på han som sin beste venn. Og hun ser vel hvordan vk egentig er og vil ikke at Kristian skal bli såret. Noe han garantert blir når de forlater huset. Vk finner seg noen andre å leke med:o)

Når det gjelder nominasjonen så var det ikke den hun reagerte på. Hun reagerte på det vk sa på skrifterommet, om at det var Maria som var den store stygge ulven. Og Monicas uttalelse om at Maria ville trekke litt for mye i trådene. Derfor ble Maria skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trine Lise

Og jeg sa jeg ikke skulle engasjere meg:o) Vel....

Maria er ikke noe kontrollfrik overfor Kristian, hun har mange ganger blant annet i skrifterommet sagt at hun ikke eier Kristian, men hun ser på han som sin beste venn. Og hun ser vel hvordan vk egentig er og vil ikke at Kristian skal bli såret. Noe han garantert blir når de forlater huset. Vk finner seg noen andre å leke med:o)

Når det gjelder nominasjonen så var det ikke den hun reagerte på. Hun reagerte på det vk sa på skrifterommet, om at det var Maria som var den store stygge ulven. Og Monicas uttalelse om at Maria ville trekke litt for mye i trådene. Derfor ble Maria skuffet.

Du har visst ikkje skjønt så veldig mye.

Maria er veldig klar over at Kristian er på knærne etter henne, og dette utnytter hun seg av. Så lenge han ikke kan få henne, skal heller ingen andre i huset ha han.

Hun har før sagt på skrifterommet at hvis Krsitian er glad så er hun glad også. Bullshit. Hun ødelegger jo hele tiden. Hver gang Kristian finner tonen med VK begynner Maria å sippe og lage kvalm for han.

Maria er ei sleip kontrollerende bitch. Håper hun går ut på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...