Gå til innhold

mister mann attføringspengene i sommerferien


Gjest Pink

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om man mister husleiestønader, attføringspenger og andre stønader når det er sommerferie fra skolen? Skal jo fortsette til høsten, men jeg har forstått at det er slik at jeg mister alt i 2 mnd.

Vennlig hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Under_attføring

Du mister husleiestønaden (men kan visstnok søke om å få beholde den) og stønad til daglige reiser.

Attføringspengene beholder du, fordi opphold pga utdanningsinstitusjonens ferie regnes som "naturlig opphold".

Men, tar du selv ferie, mister du attføringspengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annette

Hvis du er Kvinne tror jeg ikke at du mister det,men som i overskriften din,hvis man er Mann,er det mulig man gjør det..hehe

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irene Grøneng

Attf.stønadene er stønader til utgfiter, f.eks daglige reiser. Utgifter du ikke har får du ikke dekket. Har du utgiftene likevel bør du kreve å få beholde stønadene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...