Gå til innhold

selvskading

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Kan noen fortelle meg om "selvskading".

kjenner et 8 år gammelt barn som sitter og stikker seg i fingrene med nål...- er dette en form for selvskading?

jenta er et skilsmissebarn, foreldrene gikk fra hverandre da barnet var mellom 1 og 2 år. Men foreldrene har STORE kommunikasjonsproblemer!!!

mor mener at far er barnets problem... det mener andre er HELT urimelig! Mor sier også at barnet er ofte kvalm og kaster opp... Men ingen ting av dette vises hos far - som har "vanlig" samværsrett.

skulle veldig gjerne ha vist litt mer om temaet "selvskading" - er det noen som vet om jeg kan finne stoff om dette på nettet?

Er det f.eks mulig at barnet gjør dette for og få oppmerksomhet?

Mor er veldig streng og veldig religiøs, kan det være en slags trass mot henne?

Er det vanlig at barn av sinte foreldre gjør dette som en slags lærdom av deres måte og være på?

HVORFOR gjør noen dette mot seg selv?

Er å stikke seg på fingrene med nål selvskading? (jeg vet ikke om hun gjorde seg til blods, men jeg tror ikke det)

takknemlig for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54306-selvskading/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...