Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alt var meget bedre at vi hadde livssynsforumet. Da var i det minste de plagsomme personene samlet på en plass. Når klarer de å lage religionsdebatter utav alt sammen på Åpen forum. De klarer til og med å vri en diskusjon om bløtkakeoppskrifter over til en diskusjon om hvorvidt jomfru Maria virkelig _var_ jomfru, eller om hun var en svindler. Poenget er at _alt_ handler om religion for disse menneskene. Vi andre tenker også litt på andre ting.

Jeg vil illustrere dette med et eksempel:

Innlegg: "Jeg synes at de sorte høyttalerne fra Pioneer er skikkelig god lyd i, mye bedre enn de fra Mussta"

Svar: "Muslimene som lager Mussta har _like_ stor rett som de kristne som lager Pioneer til å lage gode høyttalere. Det mener til og med FrP!"

Svar 2:"Nå må du slutte med de personangrepene dine. Du har jo ingenting å fare med. din imbesile dritsekk!"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54315-webmaster-kan-vi-f%C3%A5-livssyn-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singularity

Er enig med deg i at det var svært tåpelig å stenge livssyns-forumet, selv om jeg nok tar utgangspunkt i et litt annet resonnement enn det du gjør her.

Er imidlertid redd for at det er liten sjanse for at vi får Livssynsforumet tilbake.

Grunnen til det er at DOL-ledelsen er sterkt allergisk mot å innrømme at de har gjort en feilvurdering, og vil nok heller velge å fortsette med et dårligere og mindre fungerende tilbud enn å rette opp feilen de har gjort.

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Vi skulle nok gjerne ha beholdt dette forumet, men dessverre ble det slik at en liten gruppe brukere sto for en uforholdsmessig stor del av innleggene.

I tillegg var det slik at disse brukerene enten ikke respektere takt og tone, reglement, eller tålte svarene de fikk av andre.

Dette medførte uforholdsmessig mye arbeid for våre Webmastere (tilsyn) og vi valgte derfor å stenge forumet slik at våre ressurser kan rettes til flere brukeres nytte.

Gjest punkyB

Vi skulle nok gjerne ha beholdt dette forumet, men dessverre ble det slik at en liten gruppe brukere sto for en uforholdsmessig stor del av innleggene.

I tillegg var det slik at disse brukerene enten ikke respektere takt og tone, reglement, eller tålte svarene de fikk av andre.

Dette medførte uforholdsmessig mye arbeid for våre Webmastere (tilsyn) og vi valgte derfor å stenge forumet slik at våre ressurser kan rettes til flere brukeres nytte.

Var jo en person spesielt som var innvolvert i alle diskusjoner - men flere av oss som var så teite at vi lot oss rive med.

MEN enig med Altman hvorfor ikke samle alle kranglefantene på et sted ? De finnes jo på DOL nå allikevel. Så får dere bli flinkere til å stenge ute de som ikke klarer å oppføre seg.

Dere kan jo åpne et generelt diskusjonsforum - ikke nødvendigvis kalle det livssyn. Jeg kan godt ta på meg jobben med åslette innlegg og utestenge folk - tror faktisk jeg er en særdeles passende kandidat.

Var jo en person spesielt som var innvolvert i alle diskusjoner - men flere av oss som var så teite at vi lot oss rive med.

MEN enig med Altman hvorfor ikke samle alle kranglefantene på et sted ? De finnes jo på DOL nå allikevel. Så får dere bli flinkere til å stenge ute de som ikke klarer å oppføre seg.

Dere kan jo åpne et generelt diskusjonsforum - ikke nødvendigvis kalle det livssyn. Jeg kan godt ta på meg jobben med åslette innlegg og utestenge folk - tror faktisk jeg er en særdeles passende kandidat.

Forumet kan hete "Kverulering og fanatisme"

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...