Zirine Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg skriver her også - tråden jeg opprinnelig skrev i kommer helt sikkert til å bli slettet - og da er det jo ingen vits. Hva jeg skrev om den eviglange utvekslingen mellom deg og morsk - i tråden "17-mai gjør meg flau". : Hadde du hatt bittelitt vett så hadde du avsluttet denne endeløse utvekslingen for lenge siden. Ønsker du at denne tråden skal bli slettet? En ting til: Mener du fortsatt at DU ikke diskuterer person, men bare sak her på dol? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54317-s%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Hei Zirine, Jeg har svart deg i tråden, men: Du skriver: "Mener du fortsatt at DU ikke diskuterer person, men bare sak her på dol?" Hvor har jeg påstått det? Bemerk at jeg skrev: "Det du forfekter minner jo om Sovjet under Stalin! " Jeg skrev vitterlig IKKE at "Solsikke er som Stalin", men at idéer om "hvem som har rett til å gå med hvilke klær" minner meg om kommunisme! === Morsk dilter etter meg av sine egne grunner, og av erfaring er det bedre å jatte med ham ett sted fremfor at han skal spre våset sitt overalt. Han gir seg når han har fått litt oppmerksomhet. Hils Landsbyidioten hvis du snakker med henne. :-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54317-s%C3%B8r/#findComment-221088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Hei Zirine, Jeg har svart deg i tråden, men: Du skriver: "Mener du fortsatt at DU ikke diskuterer person, men bare sak her på dol?" Hvor har jeg påstått det? Bemerk at jeg skrev: "Det du forfekter minner jo om Sovjet under Stalin! " Jeg skrev vitterlig IKKE at "Solsikke er som Stalin", men at idéer om "hvem som har rett til å gå med hvilke klær" minner meg om kommunisme! === Morsk dilter etter meg av sine egne grunner, og av erfaring er det bedre å jatte med ham ett sted fremfor at han skal spre våset sitt overalt. Han gir seg når han har fått litt oppmerksomhet. Hils Landsbyidioten hvis du snakker med henne. :-) Med vennlig hilsen Det ble to steder på en gang, men ok .... Litt omskrevet: Du må bare snu og vende på alt jeg sier, ta fra hverandre ord og putte til nye ord, be meg bevise noe du har sagt som er opplagt for alle andre enn deg selv. Men alt sammen koker ned til at du vræler om at andre ikke kan holde seg til sak og bare driver personforfølgelse og sjikane av debattantene - ergo, kan man anta at du mener du selv opptrer anderledes. Jeg oppfordrer deg til å ta en ny kikk på deg selv fordi dine innleg bidrar til at gode diskusjoner blir totalt fraværende. Dette signalet har du fått uttalige ganger, jeg forstår ikke hvorfor du ikke lytter til dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54317-s%C3%B8r/#findComment-221090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.