Zirine Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Skrevet 19. mai 2002 Får jeg en bloody mary da? *sikle* Nei, gud - sånt har jeg ikke i hus. Jeg har bare rødvin, portvin, øl og gin. Men hadde du vært i nærheten nå så skulle vi gått ut og spist litt god mat - og da kunne du fått bestilt hva hjertet begjærer. . Jeg har dagen helt for meg selv - jeg må vaske og støvsuge litt - men ka faen - det handler om prioriteringer 0 Siter
Zirine Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Skrevet 19. mai 2002 Får jeg en bloody mary da? *sikle* Hvis du trenger det gamle ICQ nummeret ditt, så har jeg det. 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 19. mai 2002 Skrevet 19. mai 2002 Nei, gud - sånt har jeg ikke i hus. Jeg har bare rødvin, portvin, øl og gin. Men hadde du vært i nærheten nå så skulle vi gått ut og spist litt god mat - og da kunne du fått bestilt hva hjertet begjærer. . Jeg har dagen helt for meg selv - jeg må vaske og støvsuge litt - men ka faen - det handler om prioriteringer Nettopp. Jeg har akkurat hatt ti 5-åringer i hus men jeg er i live ennå. Ganske sterkt i grunnen. :-) Nå er bursdagsbarnet i et annet bursdagsselskap og freden har endelig senket seg. 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 19. mai 2002 Skrevet 19. mai 2002 Hvis du trenger det gamle ICQ nummeret ditt, så har jeg det. Nei, jeg har det her. Venter på å få tilsendt passordet som jeg selvsagt har glemt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.