Gå til innhold

Anbefalte innlegg

såhar jeg altså greid og dra meg til legen...satt i hele dag og gruet meg,men eg fikk no ringt ned og sa at jeg kom og bestillt en taxi så da var det ingen vei tilbake...selvfølgelig var det enn mannlig lege på vakt(min flaks) jeg fikk helt hetta og bedre ble det ikke da jeg måtte kle av meg på overkroppen for han måtte se skadene(jeg satt 8 timer i solen i går med olje)tenk hvilket vakkert syn jeg ser ut nå...

det var ekkelt og stå på kontoret hans,og panikken kom da han sa han måtte smørre meg inn med en brannsårsalve...neeeeiii jeg vil ikke sa jeg,helt krakylsk...han så bare rart på meg...fikk tilslutt forklart han at det var best om en dame gjorde det eller jeg selv...at jeg fikk panikk når menner tok på meg...han ville også legge meg inn på brannskadeavd til obs,men jeg nektet...har jo kattene hjemme og en kanin som kan føde når som helst,så nå sitter jeg her med min 2 grads forbrenning på 35% av kroppen og tenker på hvor jævla dum det går an og bli....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/54401-for-ett-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...