Gå til innhold

Når skulle Edvarda komme hjem? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faen så merkelig, Amiga. Nå har jeg nettopp gått gjennom mailene hennes for å finne det ut + tatt et søk på det Phuket innlegget. Søket var no use, finner ikke server bla bla bla.....

Savner henne jeg også.

Jeg mener i hun dro i slutten av april!?

Gikk det bra på hytta da? Uten Giroen mener jeg, ble det tatt opp? :-)

Gjest retvizan

Jeg mener i hun dro i slutten av april!?

Gikk det bra på hytta da? Uten Giroen mener jeg, ble det tatt opp? :-)

Hun dro 26 april, og jeg tror hun skulle være tre eller fire uker. Er det snakk om tre så er hun hjemme igjen, men det var noe surr med pc-en hennes.

Giroen ble tatt opp, he he, men jeg er ikke fornøyd med sammenlagt stillingen; Jens Heppner leder med over tre minutt. *Hmphf* Det ser ut til at Kelme har fått en ny stjerne i Santiago Perez, lurer på om ikke han er førsteårsproff(?) Ligger på 10 plass sammenlagt, slett ikke dårlig!

Klemz

Hun dro 26 april, og jeg tror hun skulle være tre eller fire uker. Er det snakk om tre så er hun hjemme igjen, men det var noe surr med pc-en hennes.

Giroen ble tatt opp, he he, men jeg er ikke fornøyd med sammenlagt stillingen; Jens Heppner leder med over tre minutt. *Hmphf* Det ser ut til at Kelme har fått en ny stjerne i Santiago Perez, lurer på om ikke han er førsteårsproff(?) Ligger på 10 plass sammenlagt, slett ikke dårlig!

Klemz

Du skal se det blir bedre i La vuelta de España og l' tour de France! :-) Får du sett La vuelta de España forresten?

Gjest retvizan

Du skal se det blir bedre i La vuelta de España og l' tour de France! :-) Får du sett La vuelta de España forresten?

Å ja da, man har da Eurosport, he he. Hørte forresten at iBanesto har boikotta Giroen pga at Rai er litt vel stive på prisene. Savner Jimenez, Osa, Mancebo og de gutta der. Har spanske tv-selskap kjøpt sendingene eller følger mannen din med på Eurosport?

Å ja da, man har da Eurosport, he he. Hørte forresten at iBanesto har boikotta Giroen pga at Rai er litt vel stive på prisene. Savner Jimenez, Osa, Mancebo og de gutta der. Har spanske tv-selskap kjøpt sendingene eller følger mannen din med på Eurosport?

Nei de har ikke kjøpt sendingene i år og ikke har vi Eurosport så han får ikke følge med! Men han får jo med seg resten inkl. Volta Catalunya!

Nå er jeg snart klar for mine 2 mil forran TVn, det tar ca. 1 time! :-)

Annonse

Gjest retvizan

Nei de har ikke kjøpt sendingene i år og ikke har vi Eurosport så han får ikke følge med! Men han får jo med seg resten inkl. Volta Catalunya!

Nå er jeg snart klar for mine 2 mil forran TVn, det tar ca. 1 time! :-)

Du får overbringe ham min dypeste medfølelse da, he he...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...