Gå til innhold

Har telefonnummer i England, trenger addresse


Gjest værsåsnillnoen?

Anbefalte innlegg

Gjest værsåsnillnoen?

Finner ingen steder man kan søke direkte på privatnummer, bare navn! Er det noen kjærlige sjeler der ute som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke hjelpe deg, men jeg lurer på hvilke steder du har funnet der man kan søke på navn ? Jeg har nemlig navn, men ikke telefonnummer (har mistet det) eller adresse, og trenger adressen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest værsåsnillnoen?

Jeg kan ikke hjelpe deg, men jeg lurer på hvilke steder du har funnet der man kan søke på navn ? Jeg har nemlig navn, men ikke telefonnummer (har mistet det) eller adresse, og trenger adressen.

http://directory.google.com/Top/Regional/Europe/United_Kingdom/Business_and_Economy/Industries/Telecommunications/Phone_Directories/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest værsåsnillnoen?

Du kan jo ringe nummeret du har, og spørre etter adressen.........

That's not an option.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

På grunn av personvernlovgivingen i England har ingen registere lov til å opplyse om adressen til eieren av et telefonnummer, uansett om du vet nummeret og navn.

De har heller ikke lov til å gi ut telefonnummer med mindre du har fullt navn og adresse til vedkommende som innehar et nummer, eller de kan gi ut alle nummere og navn innenfor en gate/postnummer dersom det er flere en et gitt antall (så vidt jeg husker).

Det eneste håpet du har er derfor at vedkommende har registrert seg i et åpent register hvor opplysningene er gjort tilgjengelige frivillig. Dette er lite sansynlig, siden det er en helt annen holdning til personvern og private opplysninger i England enn i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest til Newton-X

Hei,

På grunn av personvernlovgivingen i England har ingen registere lov til å opplyse om adressen til eieren av et telefonnummer, uansett om du vet nummeret og navn.

De har heller ikke lov til å gi ut telefonnummer med mindre du har fullt navn og adresse til vedkommende som innehar et nummer, eller de kan gi ut alle nummere og navn innenfor en gate/postnummer dersom det er flere en et gitt antall (så vidt jeg husker).

Det eneste håpet du har er derfor at vedkommende har registrert seg i et åpent register hvor opplysningene er gjort tilgjengelige frivillig. Dette er lite sansynlig, siden det er en helt annen holdning til personvern og private opplysninger i England enn i Norge.

Tusen takk for opplysningen, selv om det ikke akkurat var gode nyheter. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...