Gå til innhold

redd for å være alene med menn...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

girlunknown

det er veldig vanlig å være redd sånn etter å ha opplevd overgrep. jeg var også det veldig lenge og er det fortsatt med alle jeg ikke kjenner virkelig godt. den eneste jeg er nesten helt fullstendig trygg sammen med er min kjæreste. og det har tatt lang tid. men det vet du jo. du kjenner meg jo godt. noen ganger vil jeg si litt for godt :-)

sender ekstra god klem til min venn.

det er veldig vanlig å være redd sånn etter å ha opplevd overgrep. jeg var også det veldig lenge og er det fortsatt med alle jeg ikke kjenner virkelig godt. den eneste jeg er nesten helt fullstendig trygg sammen med er min kjæreste. og det har tatt lang tid. men det vet du jo. du kjenner meg jo godt. noen ganger vil jeg si litt for godt :-)

sender ekstra god klem til min venn.

Ja,jeg var til og med redd pappaen min

(og jeg vil ikke kalle det alvorlig det som ble gjort mot meg...)er også enda redd fremmede menn/menn jeg ikke stoler på...

Hmm...

Når jeg tenker meg om, så er det mest 'autoritære' menn jeg ikke helt klarer å takle... - da blir jeg kjempenervøs !

Men så lenge jeg på en måte 'er overlegen' så går det veldig bra....

Jeg tror vi rett og slett må jobbe med det... - får du profesjonell hjelp ?

Hmm...

Når jeg tenker meg om, så er det mest 'autoritære' menn jeg ikke helt klarer å takle... - da blir jeg kjempenervøs !

Men så lenge jeg på en måte 'er overlegen' så går det veldig bra....

Jeg tror vi rett og slett må jobbe med det... - får du profesjonell hjelp ?

Ja, eg får hjelp no.. heldigivis!!:-) så eg er vel heldig.. har eit godt nettverk rundt meg!! Det har gjort at eg har kåme lettare vidare.. men som du seier; det er nok noko me må jobbe viare med... Men får du noko hjelp??

Ja, eg får hjelp no.. heldigivis!!:-) så eg er vel heldig.. har eit godt nettverk rundt meg!! Det har gjort at eg har kåme lettare vidare.. men som du seier; det er nok noko me må jobbe viare med... Men får du noko hjelp??

Jeg går til psyk. hver uke, ... det er ikke så lenge siden jeg begynte med det... så dette er egentlig en 'bit' vi ikke har kommet til enda, det har vært så mye annet rart å 'ta tak i'....

Jeg har også endelig fått et godt nettverk rundt meg, etter mange år med 'leting i mørket' .... føler meg heldig jeg også, det er vanskelig å finne de 'rette folka'...

Vil ønske deg masse lykke til, pain... dette år'ner seg, selv om det tar tid. ;o)

*klem*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...