Gå til innhold

Totalt meningsløst!


blondina

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 16 år. Jeg har, ifølge legen og alle de andre "spesialistene" en blanding av anoreksia og bulimi. Har sliti med dette i 7 mnd nå,og har mest lyst til å gi opp. Jeg ser ikke noe vits i å fortsette å leve, alt virker helt meningsløst. Jeg var klar til å gi opp for mange mnd siden, men det var ei som holdt motet mitt oppe, Mette. Jeg har henne ennå,men orker bare ikke mer. Det er ingen som kommer til å savne meg om jeg ikke er her lenger allikevel. Jeg har lyst til å dø,men har ikke mot til å ta mitt eget liv. Jeg har heller ikke mot til å fortsette å leve. Psykologen min vil ha meg inn på BUPA. Jeg vil ikke, men blir vel snart tvangsinnlagt. Men hva skal det være godt for? Tror ikke det hjelper å være sammen med en hel gjeng med psykologer og enda flere med like store problemer som det jeg har selv... Alt virker så totalt meningsløst akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Blondina

Det du beskriver er en del av spiseforstyrrelsen. Når en strever slik du gjør er det ikke lett å se "lyset i tunellen". Håper du er villig til å gi behandlerne en mulighet eller to. Husk de er like ulike som andre i samfunnet. Dersom du klarer å ta i mot noe vil du sakte men sikkert kunne erfare at livet har langt mer godt å by på en det du har måtet slite med i over 7 måneder. Lykke til!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...