Gå til innhold

Jeg må være gæer'n....


molli

Anbefalte innlegg

For nå har jeg på meg headset'et og spiller TOM JONES på PC'en så det rister i øra ! :-)

Blir i godt humør, jeg, av sanger som "It's not unusual". Da gliser jeg. Og man får litt lyst å sprette opp og spille luftgitar når han med den groooovy stemmen synger "Oooooh, you give me chills and fever...!"

Og hvem klarer å la være å vrikke litt på rumpa når de hører "She's a lady" ?

*tramper takta med føttene*

Håper ingen uventet lukker opp døra bak meg og ser på nå!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde noen Elton John dager for et års tiden siden, postet innlegget på psykiatri hvor selv NHD mente at det ikke var håp for meg.

Men det gikk over, helt av seg selv.

Jeg forstår uansett frykten din, da angsten for hva som var i ferd med å skje med meg, i min Elton-periode, var langt verre enn stemmen til denne hjerteknuseren.

Jeg har ikke hatt noen tilbakefall, og psykosen varte bare i noen få dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noen Elton John dager for et års tiden siden, postet innlegget på psykiatri hvor selv NHD mente at det ikke var håp for meg.

Men det gikk over, helt av seg selv.

Jeg forstår uansett frykten din, da angsten for hva som var i ferd med å skje med meg, i min Elton-periode, var langt verre enn stemmen til denne hjerteknuseren.

Jeg har ikke hatt noen tilbakefall, og psykosen varte bare i noen få dager.

Jeg har fått dilla på "Star sailor" (Britisk) Har du hørt noe av dem? Vokalisten kan måle seg med ham i Muse. mmmm - jeg laster ned nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dilla på "Star sailor" (Britisk) Har du hørt noe av dem? Vokalisten kan måle seg med ham i Muse. mmmm - jeg laster ned nå.

Den tror jeg ikke at jeg har hørt, men jeg kan godt laste den ned etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Z@pvir

Liker godt de sangene, jeg. Liker alt med trøkk i. Kan nesten ikke sitte i ro, kjenner til det.

Bare synd han Jones'en er ei slik ufyselig klyse. Synes han er litt ekkel. Det er vel derfor jeg egentlig ikke vil like sangene hans, jeg heller.

Har samme følelsene overfor Michael Jacksons musikk.! ( Er det slik han staver navnet? så ikke helt riktig ut på trykk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikke veit jeg noe om din mentale tilstand,men må jeg få anbefale Barry White...?

Mannen er kuuu ul....SkuubidubudibuuuuuUUUUU Oh YEAH...

Jeg har baaalsaaam i mitt håååår...og jeg vet hvor veien gååååår.....UUUUUT på BAAAADET...(fritt etter Rune Rudberg)

*går og tar pillene mine....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...