odb Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 ifjor var jeg inne for å avtjene verneplikten og hadde en romkamerat som var litt kroppsbyggings fanatiker. Han hadde som meg litt tynt hår aller foran. Men under året hans i militæret kjøpte han seg veksthormoner for å trene seg opp til kroppen han ville ha, men det som skjedde i tilleg til at han ble større var at håret hans også begynte å gro igjen. når vi ble dimmet hadde håret begynt å komme tilbake som små tynne stubber aller foran. Møtte ham igjen for litt siden og jeg kan virkelig si at håret hadde nesten gått tilbake til det normale ved nå..... siden jeg selv har litt vikende front har dette surret rundt i huet helt siden jeg så ham...tenker å prøve det selv, jeg gir blanke i muskel effekten , men syns det hadde fint å få normalt hårvekst igjen.... Noen som har hørt om dette før?vet om noen bi-effekter? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/54539-veksthormoner-mot-h%C3%A5rtap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.