Gå til innhold

Bursdagsgave...


Gjest Raggarpoket

Anbefalte innlegg

Gjest Raggarpoket

Kjæresten min fyller 20 år ganske snart, og jeg vet absolutt ikke hva jeg skal kjøpe til han... Ønsker seg visst ingenting-han har nemlig det han ønsker seg...

Men jeg må jo kjøpe noe-eller finne på noe for han.

Har ikke så veldig mye penger å bruke, men er det noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp noe du vil at han skal ha....klær, en cd du liker, en bok han kan lese for deg til sommeren, mens dere ligger i gresset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggarpoket

Kjøp noe du vil at han skal ha....klær, en cd du liker, en bok han kan lese for deg til sommeren, mens dere ligger i gresset...

Har tenkt litt på cd eller klær ja... Det er kanskje ikke så dumt...

Takk for gode forslag!

*Springe avgårde på shopping så fort lønninga kommer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Drink-shaker og/eller klure rørepinner

Barbersett i stål

Selvlagd hefte med gavekort på masssasje og andre gode ting (som du selvsagt utfører selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt på cd eller klær ja... Det er kanskje ikke så dumt...

Takk for gode forslag!

*Springe avgårde på shopping så fort lønninga kommer*

Jeg kjøpte en orkide til en spesielt god venn av meg, potteplante altså. Gutta i blomsterforretningen fortalte meg at det å få orkideer var toppen for guttene omtrent som når vi jenter får roser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en orkide til en spesielt god venn av meg, potteplante altså. Gutta i blomsterforretningen fortalte meg at det å få orkideer var toppen for guttene omtrent som når vi jenter får roser.

Kanskje de guttene i blomsterforretningen heller ville ha en orkidé fra en gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje de guttene i blomsterforretningen heller ville ha en orkidé fra en gutt?

Nei, de var ikke den typen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...