Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sladret om dine erfaringer med damebegeret. Nå vet både molli, gyrken og ingera det.

Fortsetter under...

Skrevet

Forresten: Tåler damebegeret oppvaskmaskin?

Skrevet
  kie skrev (På 20.5.2002 den 20.01):

Også tenkte du ikke på å informere meg?

*snurt*

Du må være der det skjer, vet du.

Skrevet
  Lionn skrev (På 20.5.2002 den 20.05):

Du må være der det skjer, vet du.

Og det er?

Skrevet
  kie skrev (På 20.5.2002 den 20.11):

Og det er?

Du er ikke bittelitt treig nå??

Annonse

Skrevet
  kie skrev (På 20.5.2002 den 20.11):

Og det er?

Skrevet
  Lionn skrev (På 20.5.2002 den 20.00):

Forresten: Tåler damebegeret oppvaskmaskin?

Skal du stramme inn OB-budsjettet?

Skrevet
  Lionn skrev (På 20.5.2002 den 20.12):

øh.....

kan jeg skylde på ammetåke?

Skrevet
  naiv skrev (På 20.5.2002 den 20.15):

Skal du stramme inn OB-budsjettet?

Neida, jeg spør for ingera, gyrken og molli. De er så beskjedne, så de tør ikke spørre selv.

Skrevet
  kie skrev (På 20.5.2002 den 20.21):

øh.....

kan jeg skylde på ammetåke?

Nei.

Skrevet
  Lionn skrev (På 20.5.2002 den 20.24):

Neida, jeg spør for ingera, gyrken og molli. De er så beskjedne, så de tør ikke spørre selv.

Ser det bare for meg . Tror ikke det er særlig hygienisk ved mindre man har en maskin som vasker med en temp over 65 grader helst mere . Og da er jeg redd både varmen samt det etsende vaskemiddelet vil forringe begerets levetid betraklig . Tåtesmokker blir rotne etterhvert i oppvaskmaskinen .

Skrevet
  Lionn skrev (På 20.5.2002 den 20.24):

rull inn du a

Annonse

Skrevet
  Poppy skrev (På 20.5.2002 den 21.27):

Ser det bare for meg . Tror ikke det er særlig hygienisk ved mindre man har en maskin som vasker med en temp over 65 grader helst mere . Og da er jeg redd både varmen samt det etsende vaskemiddelet vil forringe begerets levetid betraklig . Tåtesmokker blir rotne etterhvert i oppvaskmaskinen .

Bruker du damebeger?

Skrevet
  Lionn skrev (På 20.5.2002 den 20.25):

Nei.

Mangelsykdommer på grunn av mitt "nye og bedre liv" fra og med idag da?

*savner no' godt å spise på*

Skrevet
  Lionn skrev (På 20.5.2002 den 21.35):

Bruker du damebeger?

Nei . men med tanke på vanlige hygieniske prinsipper er det å vaske ting med kroppsvæsker og porselen n i samme maskin ikke særlig bra . Bakterier formere seg utrolig fort og det er jo ikke akurat noe å spise middagen på :-).

Skal det ha noen som helst hensikt med tanke på bakteriene må maskinen opp i tempratur over 65 grader for å slå ut disse bakteriene og det gjør de færreste husholdningsmakiner . (selv om de kansje sier noe annet )

Skrevet
  kie skrev (På 20.5.2002 den 21.53):

Mangelsykdommer på grunn av mitt "nye og bedre liv" fra og med idag da?

*savner no' godt å spise på*

Trur ikke det, nei.

Skrevet
  Poppy skrev (På 20.5.2002 den 22.00):

Nei . men med tanke på vanlige hygieniske prinsipper er det å vaske ting med kroppsvæsker og porselen n i samme maskin ikke særlig bra . Bakterier formere seg utrolig fort og det er jo ikke akurat noe å spise middagen på :-).

Skal det ha noen som helst hensikt med tanke på bakteriene må maskinen opp i tempratur over 65 grader for å slå ut disse bakteriene og det gjør de færreste husholdningsmakiner . (selv om de kansje sier noe annet )

Aha...det må vi si til birdie.

Skrevet
  Lionn skrev (På 20.5.2002 den 22.02):

Trur ikke det, nei.

Sexunderskudd, da?

Snart 2 mnd...

Skrevet
  Lionn skrev (På 20.5.2002 den 22.03):

Aha...det må vi si til birdie.

*lytter bak døra*

Menne... jeg har ikke tenkt å ha mensen på ett år, i alle fall. Etter det - hormonspiral, var det ikke slik?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...