Gå til innhold

Verdens beste kjæreste- hvordan overraske?


Gjest Fru_Ole_brumm

Anbefalte innlegg

Gjest Fru_Ole_brumm

Heisann!!

Kunne trenge noen gode tips for hvordan jeg på best mulig måte kan gi kjæresten min en liten overraskelse. Ingen spesiell anledning, bare vise hvor glad jeg er i ham, og hvor mye han betyr for meg! han er virkelig alt jeg har ønsket meg! Og gjør så mye for meg, så vil gjerne overraske ham og glede ham litt også.

Er litt nervøs hva det seksuelle angår, men gode råd også på det planet mottas med takk! Alt annet også for den saks skyld, en liten gave, eller ting jeg kan gjøre...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luske seg ut av huset klokka halv seks på morran. Sette en stige opp til soveromsvinduet, bank på og stå der og smil med ei rose i flabben.

Håper for din del at han sover lett og at stigen ikke detter ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hvordan han er det!

Noen setter pris på hyggelige SMS-er, små lapper, et bedre måltid, et kort, en liten gave, noe han har ønsket seg, en bok, noe ekstra i matpakken, en flaske vin på en tirsdag, kake, blomster, at du vasker bilen hans, et hett kyss...

Du kjenner han forhåpentligvis best selv.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...