Gå til innhold

Kaizers på Rockefeller på onsdag.........


joette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, men jeg skal på Kaizers på Jærdagen på lørdag:-) Alkofri utekonsert, skal ha med meg datteren min på 5 år som er stor fan;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg skal på Kaizers på Jærdagen på lørdag:-) Alkofri utekonsert, skal ha med meg datteren min på 5 år som er stor fan;-)

Barna mine liker også veldig godt å høre på musikken deres. Minstemann på 2 1/2 år går rundt og nynner på sangene rett som det er. :o) Det er særlig "kontroll på kontinentet" og "170" han liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh...teller det at jeg har veldig lyst??? Jeg har allerede vært på konsert med Kaizers på Rockefeller, men pytt....=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh...teller det at jeg har veldig lyst??? Jeg har allerede vært på konsert med Kaizers på Rockefeller, men pytt....=)

Klart det teller at du har lyst!!! :o)

Jeg gleder meg bare kjempemye!!!! Og det har jeg grunn til skjønner jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det teller at du har lyst!!! :o)

Jeg gleder meg bare kjempemye!!!! Og det har jeg grunn til skjønner jeg?!

Jepp! Og jeg må innrømme at vokalisten alene er god grunn til å gå på konsert..*sikle*

Ha en kul kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Og jeg må innrømme at vokalisten alene er god grunn til å gå på konsert..*sikle*

Ha en kul kveld!

................han er til å spise opp! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

................han er til å spise opp! :o)

Jeg var forelska i ham en gang i ungdommen før han ble berømt, var like kjekk da:-)

Geir og Terje har jeg forresten vært i Roskilde sammen med for mange år siden, kule karer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forelska i ham en gang i ungdommen før han ble berømt, var like kjekk da:-)

Geir og Terje har jeg forresten vært i Roskilde sammen med for mange år siden, kule karer det!

*sukk* :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...