Gå til innhold

bryllupsselskap på en onsdag


Gjest brud

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi skal gifte oss borgerlig i sommer. Datoen er spesiell for oss, men den faller på en onsdag...

Vi lurer på om noen av dere har erfaring med bryllupsfest midt i uka? Kommer gjestene likevel tror dere? Det er jo ferietid for de fleste (det er ikke fellesferie da men...). Ville dere tatt dere fri fra jobb på torsdag for å feire dagen sammen med brudeparet? Sikkert mange hvis-er her, men alle svar mottas med takk!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gifta oss torsdag 8. juli for tre år sidan. Nydeleg dag :-)

Det at det vart ein torsdag förte til at nokre av gjestane ikkje kunne kome p.g.a dei ikkje hadde ferie da og ikkje fikk fri frå jobben (spesielt vanskeleg når dei ikkje budde i same by og hadde måtta tilbake på jobb neste dag uansett dersom dei fikk fri den *eine* dagen) - vi bad ikkje så mange - men dei fleste klarte å ordne det heldigvis. Du vil sjölvsagt ha färre problem med å finne selskapslokale når det er ein onsdag enn ein laurdag, ledig frisörtime osv osv... Så det er jo fordelar også, da :-)

Eg ville prövd å gjere det eg kunne for å få tatt ein dag fri eller to dersom eg ikkje hadde ferie, men det er jo berre å innsjå at det ikkje alltid lar seg gjere. Det vil jo bli slik uansett kva dag ein vel at enkelte ikkje kan kome av den eine eller andre årsaka...

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...