Gå til innhold

Forbanna Drittsekk!


Velouria

Anbefalte innlegg

Jeg er så sint at jeg nesten sprekker, det hjalp å roe seg ned på en halv flaske rødvin, men jeg er kjempesint enda.

Fordi min stakkars søster bor med en mann som er komplett idiot og påfører min elskede søster mer sorg og sinne enn ett menneske kan bære. Hun har vært innmari tålmodig fordi hun elsker ham, men nå håper jeg begeret har flyti nok over og vel så det for henne også, og at hun tar mot til seg å flytter en gang for alle.

Han har alltid vært slapp med husarbeid og de bagatellene der, men dette tar faen meg kaka. I mars mistet de sønnen sin, han døde i fødselen. Så 4 uker etterpå lurer han på når hun skal komme over barnet som døde, han er over det for lengst sier han.. Så sier han at han angrer på at de fikk barn, han føler seg så bundet og at han har for mye ansvar (mannen ser datteren kanskje 2 av 7 ukedager, det er så slitsomt å være hjemme når hun er våken..), og nå da på toppen av det hele finner hun ut at han har vært utro med ei jente på 19 år, 1 mnd etter de har mistet barnet... (da hun var gravid med datteren var han også utro)

Fy faen, om ikke han har irritert meg før gjør han det iallefall nå. Jeg er på nippet til å reise til dem å slå mannen i filler, men det er jo ikke min kamp å ta.

Min søster må jo gjøre dette helt på egenhånd og til henne forteller jeg jo ikke hvor mye han irriterer meg, jeg støtter henne jo i sitt valg uansett, men det it brakes my heart to see her hurt like this, I love her to death...

Så da er det greit å ha dol å spy sin galle ut på ;o)

*også drikker vi litt mer rødvin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff Velouria, så leit!

Jeg håper virkelig søsteren din har nok guts til å forlate drittsekken. Utrolig hvor umoden han virker. Godt at hun har deg, jeg misunner dere søskenkjærligheten!!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym i kveld

Ja, det er fælt når søstre velger sånne drittsekker til mann, og holder ut og holder ut i år etter år, det er stadige svik og utroskap. Min søster har også en sånn mann, han er så manipulerende at hun til slutt tror på alt han sier.

Uansett hva som skjer, er det utroskap eller svikt i forhold til avtaler om unger og slikt, så klarer han alltid å vri det til at det er hennes feil. Og det ender alltid med at hun er enig med han, hun klarer ikke å se at han har feil. Har de kriser så jobbes det med forholdet på den måten at hun blir enda mer dørmatte enn hun var før krisen.

Huff nei det er fælt å stå på sidelinjen og se på og ikke kunne gjøre noe, bare lytte og være til for henne når hun har behov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Får håpe at dette er dråpen som får det til å flyte over for din søster.

Vil nok ta mange år før hennes nåværende blir mer moden - hvis det i det hele tatt skjer. Så å vente på det er ingen løsning.

Det eneste han kan bidra med av verdi for henne er et automatisk trekk fra kontoen hans av barnebidrag for datteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

*løfter rødvinsglasset i solidaritet*

Uffda for en mann, ikke greit å være vitne til at en du er glad i opplever slikt nei....

Spy det ut her hos oss du vennen det hjelper ivertfall litt:))

Stå på for søsteren din det trenger hun, det er nok godt for henne å vite at du er der uansett valg og ikke bare når hun tar de valg du er enig i ....jeg synes du er en flott søster (og det har jeg vel sagt til deg før tror jeg)

*trøsteklem til deg og knytteneve til svogeren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj for en type. Håper du har mye rødvin i huset!

Jada, rødvin er det mye av. Men jeg må vel begrense meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Velouria, så leit!

Jeg håper virkelig søsteren din har nok guts til å forlate drittsekken. Utrolig hvor umoden han virker. Godt at hun har deg, jeg misunner dere søskenkjærligheten!!

*Klem*

Det håper virkelig jeg også, at hun har guts nok til å stikke. Han er en umoden liten dritt, som ikke kan annet enn å syns synd på seg selv.

Det er godt å ha så gode søsken, når man er så heldig å ha noen, vi er skikkelig nære alle 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fælt når søstre velger sånne drittsekker til mann, og holder ut og holder ut i år etter år, det er stadige svik og utroskap. Min søster har også en sånn mann, han er så manipulerende at hun til slutt tror på alt han sier.

Uansett hva som skjer, er det utroskap eller svikt i forhold til avtaler om unger og slikt, så klarer han alltid å vri det til at det er hennes feil. Og det ender alltid med at hun er enig med han, hun klarer ikke å se at han har feil. Har de kriser så jobbes det med forholdet på den måten at hun blir enda mer dørmatte enn hun var før krisen.

Huff nei det er fælt å stå på sidelinjen og se på og ikke kunne gjøre noe, bare lytte og være til for henne når hun har behov for det.

Det er ett helvete å stå å se på at de du elsker mest i hele verden bli behandlet som dritt, og jeg tåler det ikke. Han vet at jeg syns han har tøyd grensene lengre enn langt. Nå sitter han bare hjemme å griner og angrer, sier han. Jeg tror han ikke, og jeg håper at min søster ser tvers igjennom han slik som jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at dette er dråpen som får det til å flyte over for din søster.

Vil nok ta mange år før hennes nåværende blir mer moden - hvis det i det hele tatt skjer. Så å vente på det er ingen løsning.

Det eneste han kan bidra med av verdi for henne er et automatisk trekk fra kontoen hans av barnebidrag for datteren.

Jeg tror han aldri kommer til å bli moden nok, jeg har kjent han hele livet, han er en gammel klassekompis av meg. Han har vært sånn bestandig og har aldri tatt ansvar for sine handlinger, han er patetisk hele fyren og akkurat nå ønsker jeg ham all verdens ondskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*løfter rødvinsglasset i solidaritet*

Uffda for en mann, ikke greit å være vitne til at en du er glad i opplever slikt nei....

Spy det ut her hos oss du vennen det hjelper ivertfall litt:))

Stå på for søsteren din det trenger hun, det er nok godt for henne å vite at du er der uansett valg og ikke bare når hun tar de valg du er enig i ....jeg synes du er en flott søster (og det har jeg vel sagt til deg før tror jeg)

*trøsteklem til deg og knytteneve til svogeren*

*skåler tilbake, og takker for kompliment*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener.

Var "terapeut" for søsteren min i mange år før hun fikk nok av typen som behandlet henne som dritt. Prøvde til og med å ikke prakke på altfor mye råd heller. Tenkte hun hadde mer bruk for å prate...

Men det er jammen ikke lett når man er den som må være der for å ta ut all gørra hver eneste gang.

Til slutt var det henne jeg var irritert på.

*skål*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener.

Var "terapeut" for søsteren min i mange år før hun fikk nok av typen som behandlet henne som dritt. Prøvde til og med å ikke prakke på altfor mye råd heller. Tenkte hun hadde mer bruk for å prate...

Men det er jammen ikke lett når man er den som må være der for å ta ut all gørra hver eneste gang.

Til slutt var det henne jeg var irritert på.

*skål*

Ekstypen hennes (ja, det ble nok til slutt) er selvsagt seg selv lik, og nå er det søsteren min som er "terapeut" for hans nye dame til tider. Og hun er _så_ glad for at det ikke er henne lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...