Gå til innhold

Hvem...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...vinner fotball VM i år?

Personlig holder jeg en knapp på Frankrike, selv om man vel ikke kommer utenom Brasil i år heller.

Tenkte å satse noen kroner.

*Spillegal*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må'kke skrive "hvem" når du mener "hvilket lag" eller "hvilken nasjon", gutten - da kommer grammatikkpolitiet på DOL og tar deg!

Spørsmålet ditt forøvrig har jeg ingen peil på. Spillegal er jeg heller ikke, selv om jeg selvfølgelig har gjort regning med at den store lottogevinsten kommer min vei før eller senere (helst før). Burde kanskje begynne å slenge inn noen kuponger, da?

Så du forresten at det engelske laget etterlot seg en barregning på drøyt 450.000,- etter tredagersoppholdet i Dubai..? Budsjettet til den norske volleyballandslaget er til sammenligning på knappe 150.000.- (et godt år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sevenup

Må'kke skrive "hvem" når du mener "hvilket lag" eller "hvilken nasjon", gutten - da kommer grammatikkpolitiet på DOL og tar deg!

Spørsmålet ditt forøvrig har jeg ingen peil på. Spillegal er jeg heller ikke, selv om jeg selvfølgelig har gjort regning med at den store lottogevinsten kommer min vei før eller senere (helst før). Burde kanskje begynne å slenge inn noen kuponger, da?

Så du forresten at det engelske laget etterlot seg en barregning på drøyt 450.000,- etter tredagersoppholdet i Dubai..? Budsjettet til den norske volleyballandslaget er til sammenligning på knappe 150.000.- (et godt år).

Neste uke skal man visst kunne levere inn lotto etc. på internett, så da får du satse litt innimellom åpent-forum-besøkene.

Spiller du volleyball ?

Må jo være eneste sporten hvor utøverne må skaffe sine egne sponsorer på elitenivå :-(

Kanskje på landslagsnivå også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må'kke skrive "hvem" når du mener "hvilket lag" eller "hvilken nasjon", gutten - da kommer grammatikkpolitiet på DOL og tar deg!

Spørsmålet ditt forøvrig har jeg ingen peil på. Spillegal er jeg heller ikke, selv om jeg selvfølgelig har gjort regning med at den store lottogevinsten kommer min vei før eller senere (helst før). Burde kanskje begynne å slenge inn noen kuponger, da?

Så du forresten at det engelske laget etterlot seg en barregning på drøyt 450.000,- etter tredagersoppholdet i Dubai..? Budsjettet til den norske volleyballandslaget er til sammenligning på knappe 150.000.- (et godt år).

Jeg driter da langt i grammatikkpolitiet her på dol :)

Jeg venter også på at Norsk Tipping skal ringe meg. Det skjer nok når som helst nå, og hver lørdag sitter jeg spent og venter på at de skal ringe. Det er bare et tidspørsmål.

Tja... 450000 kroner i baren? Gutta der tjener vel i snitt ikke langt unna den summen i uka, så sett i forhold til inntekt så er det ikke så galt.

Litt stil må man jo kjøre :)

Jeg håper egentlig på at Sverige vil gjøre det bra i VM, men det er vel tvilsomt. Dessuten håper han røde mannen oppå den ene skulderen min på at Sverige vil drite seg ut stort. Rart det der.

Nei, lurer på om jeg skal sette et par hundre kroner på frankrike, bare for morroskyld. Oddsen var visst 6.5 om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke skal man visst kunne levere inn lotto etc. på internett, så da får du satse litt innimellom åpent-forum-besøkene.

Spiller du volleyball ?

Må jo være eneste sporten hvor utøverne må skaffe sine egne sponsorer på elitenivå :-(

Kanskje på landslagsnivå også...

Jeg satser på nettet.

www.unibet.com

Du finner ikke bedre Odds enn hos dem, i hvertfall ikke som jeg har sett.

Til nå har jeg bare spilt på fotball, og i disse VM-tider så blir det vel en del spill framover. Jeg må holde meg til det jeg kan, og volleyball har jeg fint lite peiling på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke skal man visst kunne levere inn lotto etc. på internett, så da får du satse litt innimellom åpent-forum-besøkene.

Spiller du volleyball ?

Må jo være eneste sporten hvor utøverne må skaffe sine egne sponsorer på elitenivå :-(

Kanskje på landslagsnivå også...

Hmm... Lotto på nettet? Skummelt. Får late som om jeg ikke har hørt det.. ;o)

Jeg spiller ikke volleyball lenger, men har åtte-ti år i eliteserien bak meg. Det var ikke spesielt innbringende økonomisk, nei - hverken for klubb eller spillere. En gang ble vi hentet på flyplassen klokka ti en søndags kveld, etter dobbelt bortekamp, for å bli med på avslutningen av helgas flyttesjau (dugnadsjobb, seff..). Blir litt dårlig når jeg leser om benkeslitere i lave fotballdivisjoner, som håver inn industrilønn og vel så det (spes. England, men såvidt tendenser her til lands også, i eliten). På hjemmebane var det jo håndballen som var synlige "konkurrenter" - surt når vi spillere på norges beste lag fikk en utstyrsavtale mer eller mindre identisk med et tredjedivisjonslag i håndball..

Men det var jo moro, da. :o)

http://home.no.net/birgif/bilderDOL/volley_to.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Lotto på nettet? Skummelt. Får late som om jeg ikke har hørt det.. ;o)

Jeg spiller ikke volleyball lenger, men har åtte-ti år i eliteserien bak meg. Det var ikke spesielt innbringende økonomisk, nei - hverken for klubb eller spillere. En gang ble vi hentet på flyplassen klokka ti en søndags kveld, etter dobbelt bortekamp, for å bli med på avslutningen av helgas flyttesjau (dugnadsjobb, seff..). Blir litt dårlig når jeg leser om benkeslitere i lave fotballdivisjoner, som håver inn industrilønn og vel så det (spes. England, men såvidt tendenser her til lands også, i eliten). På hjemmebane var det jo håndballen som var synlige "konkurrenter" - surt når vi spillere på norges beste lag fikk en utstyrsavtale mer eller mindre identisk med et tredjedivisjonslag i håndball..

Men det var jo moro, da. :o)

http://home.no.net/birgif/bilderDOL/volley_to.gif

Åja... hmmm trodde det var meg han spurte, jeg...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sevenup

Hmm... Lotto på nettet? Skummelt. Får late som om jeg ikke har hørt det.. ;o)

Jeg spiller ikke volleyball lenger, men har åtte-ti år i eliteserien bak meg. Det var ikke spesielt innbringende økonomisk, nei - hverken for klubb eller spillere. En gang ble vi hentet på flyplassen klokka ti en søndags kveld, etter dobbelt bortekamp, for å bli med på avslutningen av helgas flyttesjau (dugnadsjobb, seff..). Blir litt dårlig når jeg leser om benkeslitere i lave fotballdivisjoner, som håver inn industrilønn og vel så det (spes. England, men såvidt tendenser her til lands også, i eliten). På hjemmebane var det jo håndballen som var synlige "konkurrenter" - surt når vi spillere på norges beste lag fikk en utstyrsavtale mer eller mindre identisk med et tredjedivisjonslag i håndball..

Men det var jo moro, da. :o)

http://home.no.net/birgif/bilderDOL/volley_to.gif

jepp, skjønner hva du mener. Har spilt violleyball sjøl jeg, i 10 år.

Har kjørt vannvittig mange mil på bilen min uten å få en krone for det :-(

Slitt for å skaffe sponsorer + stilt opp på alt fra dugnad til treningsleirer for aldersbestemte...

Endte opp i eliteserien sjøl til slutt, d ble hvertfall flybilletten betalt + overnattinger, men that's it, resten måtte ut av egen lomme...

PS SierDuDet, jeg er ikke han, men hun :-)

Var inne å så på den unibet-siden, men der var jo ikke så mye akkurat...

Finnes det et sted man kan spille på om Ari kommer til å skjelve med underleppa & tørke tårer under bryllupet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja... hmmm trodde det var meg han spurte, jeg...:)

Hun, SierDuDet - HUN!

Det lå under mitt innlegg, gjorde det ikke..? ;o)

Har du forresten kommet til enighet med deg sjøl nå? Du får jo tydeligvis ingen saklige svar på dilemmaet ditt, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, skjønner hva du mener. Har spilt violleyball sjøl jeg, i 10 år.

Har kjørt vannvittig mange mil på bilen min uten å få en krone for det :-(

Slitt for å skaffe sponsorer + stilt opp på alt fra dugnad til treningsleirer for aldersbestemte...

Endte opp i eliteserien sjøl til slutt, d ble hvertfall flybilletten betalt + overnattinger, men that's it, resten måtte ut av egen lomme...

PS SierDuDet, jeg er ikke han, men hun :-)

Var inne å så på den unibet-siden, men der var jo ikke så mye akkurat...

Finnes det et sted man kan spille på om Ari kommer til å skjelve med underleppa & tørke tårer under bryllupet ?

Jeg ser det er lite volleyball der nå, men dette varierer ettersom det er kamper å spille på.

Men jeg har lite greie på om volleyball er noe folk gidder å spille på...

Så du er jente, ja. Da beklager jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun, SierDuDet - HUN!

Det lå under mitt innlegg, gjorde det ikke..? ;o)

Har du forresten kommet til enighet med deg sjøl nå? Du får jo tydeligvis ingen saklige svar på dilemmaet ditt, så..

Jeg har noen dager på meg, så jeg får studere litt nøyere og finne ut hva jeg velger å gjøre! :)

Jada, masa! Jeg har forstått nå at hun er en hun! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er lite volleyball der nå, men dette varierer ettersom det er kamper å spille på.

Men jeg har lite greie på om volleyball er noe folk gidder å spille på...

Så du er jente, ja. Da beklager jeg :)

Det er på en måte ikke sesong for volleyball akkurat nå, serr'u. Vil tro at det står en del kamper der i vinterhalvåret dersom det er en europeisk tjeneste vi snakker om. Nedover på kontinentet er det stor business, i alle fall sett med norske øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...