Gå til innhold

Fotball VM


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Viser de fotball VM på svensk tv?

Jeg har SVT1 og 2, er det da håp?

Dessuten: Vil de vise kamper på en del pubber rundt forbi, eller er det regler mot slikt også?

Nå ser jeg at noen av kampene går klokken 7 på morran, men andre går 13.00, og det er jo akkurat passe tid i forhold til å se fotball og drikke øl på pub!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke Eurosport???? Det er et must i enhver heim, vettu.

Der er du og reklamerer for Eurosport igjen, vel, det kommer ikke inn i mitt hjem! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Der er du og reklamerer for Eurosport igjen, vel, det kommer ikke inn i mitt hjem! ;-)

Et hjem er ikke møblert uten Eurosport. Såpass burde du vite, Amiga. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et hjem er ikke møblert uten Eurosport. Såpass burde du vite, Amiga. ;-)

Joda, med riktig PC og ADSL så er det møblert nok for meg! ;-)

Pst. begge ungene skal til tannlegen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Joda, med riktig PC og ADSL så er det møblert nok for meg! ;-)

Pst. begge ungene skal til tannlegen i dag.

Hjelper ikke det, her handler det om variasjon av stimuli. Kelme vant forresten etappa i går, he he. Først hadde Perez en så stygg velt at han måtte bryte, og så går Aitor Gonzales og tar etappeseieren som plaster på såret. :-))))

Tannlegen? *Urk* Jeg har nettopp ringt min og utsatt timen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper ikke det, her handler det om variasjon av stimuli. Kelme vant forresten etappa i går, he he. Først hadde Perez en så stygg velt at han måtte bryte, og så går Aitor Gonzales og tar etappeseieren som plaster på såret. :-))))

Tannlegen? *Urk* Jeg har nettopp ringt min og utsatt timen min.

Har Banesto boikottet totalt Giroen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Har Banesto boikottet totalt Giroen?

Jepp, Banesto og Once. Veldig synd da, det er jo topplag begge to. Det er disse griske italienera, vettu.

Har du forresten tenkt på det at hvis gubben har Eurosport, så blir han så opptatt av det at han ikke henger seg opp i at du doler?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Banesto og Once. Veldig synd da, det er jo topplag begge to. Det er disse griske italienera, vettu.

Har du forresten tenkt på det at hvis gubben har Eurosport, så blir han så opptatt av det at han ikke henger seg opp i at du doler?!

Du skjønner det hjelper ikke det, han kan sitte å se på noe han liker veldig godt på TV som jeg ikke liker og likevel blir han sur fordi jeg DOLer, slenger kommentarer om at jeg gjør ikke annet, sier til ungene at jeg sitter 16 timer i døgnet forran PCn osv. noe som _IKKE_ er sant!

Og det kan han lire ut av seg selv om jeg både har tatt husarbeid, matlaging osv. mens han har ligget på sofaen! :-/ Ikke misforstå nå, han gjør husarbeid han også, men jeg gjør tydligvis alt for lite uansett hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Du skjønner det hjelper ikke det, han kan sitte å se på noe han liker veldig godt på TV som jeg ikke liker og likevel blir han sur fordi jeg DOLer, slenger kommentarer om at jeg gjør ikke annet, sier til ungene at jeg sitter 16 timer i døgnet forran PCn osv. noe som _IKKE_ er sant!

Og det kan han lire ut av seg selv om jeg både har tatt husarbeid, matlaging osv. mens han har ligget på sofaen! :-/ Ikke misforstå nå, han gjør husarbeid han også, men jeg gjør tydligvis alt for lite uansett hva jeg gjør.

Hmm, sær type med andre ord?

Hva med å sponse Eurosport hos en av kameratene hans? Da går han sikkert der og ser det.

*Flommer over av gode idéer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naninananananoonoo

Ikke nok at vi skal plages med disse hersens BB-trådene, men nå begynner VM-trådene også!!! Kan de ikke gi alle der nede hver sin j*vla ball så slipper vi dette?

*Hyler & griner og får sammenbrudd.. og glir opp til psyk-forumet!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok at vi skal plages med disse hersens BB-trådene, men nå begynner VM-trådene også!!! Kan de ikke gi alle der nede hver sin j*vla ball så slipper vi dette?

*Hyler & griner og får sammenbrudd.. og glir opp til psyk-forumet!!!*

nå skal jeg starte Ari-bryllup tråd - så er du advart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest naninananananoonoo

nå skal jeg starte Ari-bryllup tråd - så er du advart! :-)

Vurderer seriøst å begynne med tømmerhogst på Bouvet-øya nå altså!!! Kanke noen sende A&M til Mogadishu elns.. de kan gifte seg på ambassaden der. Så slipper vi å se og høre....

*griner om mulig enda verre!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok at vi skal plages med disse hersens BB-trådene, men nå begynner VM-trådene også!!! Kan de ikke gi alle der nede hver sin j*vla ball så slipper vi dette?

*Hyler & griner og får sammenbrudd.. og glir opp til psyk-forumet!!!*

Med en sånn holdning til fotball så tror nok ganske sikkert at du trenger å tilbringe litt tid på psyk-forumet, ja!

Du kan forresten ikke sammenligne noen av de dummeste personene Norge noensine har sett - stablet inn i et lite hus - med noen av verdens beste idrettsutøvere, og verdens kuleste sport!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok at vi skal plages med disse hersens BB-trådene, men nå begynner VM-trådene også!!! Kan de ikke gi alle der nede hver sin j*vla ball så slipper vi dette?

*Hyler & griner og får sammenbrudd.. og glir opp til psyk-forumet!!!*

Jeg er dritlei av slike som deg!!!!!! Slike som skal bestemme hva som er lov å ikke lov å ta opp. Det er jo Åpent forum.....

Det står til og med "fotball VM" i overskriften og da er det jo enkleste sak i verden å bare hoppe over. Eller????

Kunne jo hoppet over ditt innlegg jeg også, men overskriften din pirret min nyskjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naninananananoonoo

Jeg er dritlei av slike som deg!!!!!! Slike som skal bestemme hva som er lov å ikke lov å ta opp. Det er jo Åpent forum.....

Det står til og med "fotball VM" i overskriften og da er det jo enkleste sak i verden å bare hoppe over. Eller????

Kunne jo hoppet over ditt innlegg jeg også, men overskriften din pirret min nyskjerrighet.

Stakkars. Synes litt synd på deg som ikke ser ironien min. :-)

Uten humor er livet fattig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars. Synes litt synd på deg som ikke ser ironien min. :-)

Uten humor er livet fattig. :-)

Ja jeg lever et trist og kjedelig liv, uten noen form for humor og ironi. Hva ER ironi egentlig?

(Sorry, men faktisk så er det ikke alltid så enkelt å lese mellom linjene. Spes når jeg ikke kjenner deg og nicket ditt) Men heretter skal jeg alltid se ironisk på det du skriver ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naninananananoonoo

Ja jeg lever et trist og kjedelig liv, uten noen form for humor og ironi. Hva ER ironi egentlig?

(Sorry, men faktisk så er det ikke alltid så enkelt å lese mellom linjene. Spes når jeg ikke kjenner deg og nicket ditt) Men heretter skal jeg alltid se ironisk på det du skriver ;-)

Eh.. er ikke Ironi en by i Afrika et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landsbyidioten

De sender Italias kamper utelukkende på svensk tv4. Noe som forargrer meg noe så inn i granskauen.

Tror nok det blir noen pubbesøk neste måned ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...